Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4898
Data e postimit: 2016-02-22 16:57:19
Shikime: 11830
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: gjuha jone

Lloji: Analize letrare
Tema: gjuha
Autori: fioralba bardhoshi
Shkolla: 17 shkurti
Klasa: 6a
Qyteti: tirane
E-mail: fioralbabardhoshi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne shtete te ndryshme dhe pse kemi diferenca duhet te mbeshtesim fort njeri-tjetrin.Shume nga emigrantet sot nuk u kane mesuar gjuhen shqipe femijeve te tyre,gjuhen per te cilen te paret tane kane derdhur gjakun.Emigrantet harrojne gjuhen e pasardhesve tane ,por kjo eshte ne ofendim per te gjithe rilindasit qe kane luftuar me pene e me pushke per te krijuar nje alfabet qe i perkiste vetem nje kombi ,Shqiperise.Nuk mjafton vetem ta duam atdheun gjithashtu duhet te punojme fort dhe te luftojme per te drejtat qe na perkasin si popull shqiptar.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     fioralba bardhoshi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=4898


Vepra te ngjashme
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte...
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
ghuha shqipe
Lloji: Analize letrare
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen...
Gjuha jone
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kom...
Jam I vecante,jam s...
Lloji: Ese vleresuese
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shk...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht po...
''Gjuha jone''
Lloji: Ese argumentuese
Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja ...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
Gjuha jone, gjuhe b...
Lloji: Hartim
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa ...


Komentet e fundit!

Emri: kokkaa
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: eeee me fal po ne cilen 17 shkurti je ti? tek ajo 17 shkurti lart?
  Pergjigju
Emri: kokka
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: e pergjigju te lutem

Emri: kokka
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: pse nuk me pergjigjeshhhh?

Emri: kledia dema
Email: kledia.dema.1@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.