Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6588
Data e postimit: 2018-11-22 17:43:59
Shikime: 5502
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 2

Titulli: Ese per vendin tim

Lloji: Analize letrare
Tema: Shqiperia fole shqipesh
Autori: Ambeta vasku
Shkolla: Sali halili
Klasa: 9B
Qyteti: Perrenjas
E-mail: dolcenutella92@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendin e tyre,arriti dhe vazhdon te shkruaje historin dhe triumfet e saj nder shekuj.
Shqiperia esht nj podium me male,kreshtathinjur ne veri,ne jug ku dimri sduket.ne lindje malet nj mbi nj,i shuan etjen perendimi e i njom brinjen Adriatiku e Joni.
Ky vend I merr zemren cdo udhetari kur e sheh,i merr jeten cdo armiku kur e prek.
Vendi ku jan malet si fusha t blerta,ku jan njerzit trima t sert,ku nuk ka rendsi cfar feje ke e vlersohesh per ate q je,ku sduan tia dine nga vjen e respektohesh,ku i thon plakes nuse e filanit,ku durohet halli mbi kufijt e xhanit,ku t marrin jetn po shave kombin,ku nga hasmerit nuk po shteret loti.
Bijte e tu si shqipe mali te mbrojten ne cdo kend me arme n dor,dhan jeten per ty e prap te paharruar n zemrat e cdo shqiptari mbetem.
Eh,sa shum sakrifica,vuajtje,lot,gjak,tri meri e mbi t gjitha lashtesi e nje flamur kuqezi mban ti q nga themelet e tua e deri n kuror.
Gjithmon ke qen ti ajo q je ulur mbi fronin e triumfit,ti qe me gjakun tend ke shkruar historin n librin legjendar the jetes,ti qe mbrojte shqipen gjuhen e memes,ti q mekove me qumesht bijt dhe shqipet e tua,ti qe mbajte ne duar flamurin kuqezi per breza t tere qe nga arberit e deri tek un sot.
Krenohesh kudo n bot me Skenderbene we te mbrojti si djali shtepin,te dha force kur ne zemren tende turku kishte ngulur maja thikash si shigjeta.
Por,mjaft me!!!
Mjaft lot,mjaft gjak e vuajtje,theve prangat e zinxhiret e roberis e mbi qiellin e kalter r liris fluturove.
Shqiperi,o mema ime, ndonese i merguar
kurr skam per te te harruar.
Jam krenare qe jam bija jote.
Jam krenare qe jam shqiptare




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ambeta vasku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=6588


Vepra te ngjashme
Shqiperi, o nena im...
Lloji: Ese vleresuese
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e ...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Jemi Nje komb
Lloji: Analize letrare
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal ...
Fjalet e nje shqipt...
Lloji: Poezi lirike
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena ...
SHQIPERIA
Lloji: Poezi lirike
shqiperi o nena ime ty do te kem gjithmone ne zemren time. TE jemi perhere krenare qe jemi shqipe...
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
Krenar per atdheun ...
Lloji: Poezi lirike
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me f...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Poezi lirike
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jet...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
Gjakmarrja ne Shqip...
Lloji: Poezi lirike
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vak...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...


Komentet e fundit!

Emri: Shukrie
Email: shukrie33@gmail.com
Komenti: Nje nga eset me te mira qe nuk kam degjuar me vit Te lumtë Je më e mira
  Pergjigju
Emri: Shukrie
Email: shukrie33@gmail.com
Komenti: Faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.