Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6982
Data e postimit: 2019-11-04 23:19:46
Shikime: 8156
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 3

Titulli: Vjeshta

Lloji: Analize letrare
Tema: Stina e vjeshtes
Autori: Barije bislimi
Shkolla: 5
Klasa: 9b
Qyteti: Kosova
E-mail: bislimi.barije@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Stina e vjeshtes Fillon me 23 shtator dhe mbaron me 22 dhetor nje Stine ku e nngyra e gjelber te gjithe gjethet bien ne toke ato Jan shume ngjyra por me shum dallohet ngjyra e Arte .vjeshta edhe nje Stine ku ka erë reshje shiu dhe mjegull.por me vjeshte dita behet me e shkurt dhe naten me gjat ,dhe me mbremje nuk mund ta shikojme henen pershkak te rêve kjo stine nuk eshte shume e preferuar per femijet sepse nuk mund the dalim sepse ka erë te ftohte . Kafshet hyn ne strofkullat e tyre deri sa te vije pranvera,por keshtu ndodh edhe me shpendet ata shkojne ne vende me te nxehte .Vjeshta eshte nje Stine e begte per te gjithe sidomos per bujkun frutat behen gati per vjelje sidomos rrushi molla ftoi etj...






Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Barije bislimi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=6982


Vepra te ngjashme
vjeshta
Lloji: Hartim
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te buku...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Analize letrare
Vjeshta Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kaf...
Vjeshta
Lloji: Ese informuese
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet ...
stina e vjeshtes ne...
Lloji: Ese pershkruese
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e ...
"stina e pranveres...
Lloji: Hartim
Pranvera nje s...
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
E Bukur Eshte Vjesh...
Lloji: Hartim
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon ...
Pranvera ~ dite mag...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Ma...
Vjeshta
Lloji: Ese vleresuese
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 2...


Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.