Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7206
Data e postimit: 2020-04-21 19:41:18
Shikime: 3054
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Dita e Tokes

Lloji: Analize letrare
Tema: Dita e Tokes
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: IX
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet.
Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ngjashme bashke,te jetojme!Te jetojme jeten qe na eshte falur!Jeta e cila ne brendesi te saj mbart virtyte te larta.A keni menduar ndonjhere per keto virtyte?
Ju ka shkuar ne mendje ndonjhere pyetja: keto virtytshmeri per ne jane valle?!A keni qene ndonjhere falenderues ndaj asaj qe ju ehste dhene?!
Fillo te mendosh!Meditimi mund te filloje qe nga ky moment.Shiko perreth a ke mjaftueshem ze per t'i dale kunder asaj qe t'u eshte dhene.Kam frike se do te te shtyjne edhe me thelle ne absurditet!Fillo te ecesh por kete here jo si gjithmone.Kete here shih gjithcka me sy ndryshe!Shih me syrin e nje kureshtjeje.Papritur do te ndalesh kjo eshte e sigurt ,do te ndalesh dhe per nje moment do te fillosh jesh ndryshe.Mendimet e tua do te fillojne te arsyetojne.Te arsyetosh do te thote te gjesh ndergjegjesimin jo vetem tek fjala por edhe tek veprimi!Do te fillojne te kujtohen veprimet e tua qe kur ke filluar te kuptosh per here te pare.A nuk te duken vulgare keto sjellje?!Ti nuk ke ditur te sillesh me ate cka te eshte falur.E ke hedhur pertej pa e ditur nese mund te rikthehet ajo qe t'u dha per here te pare.Pa kuptuar ,ti je i rrethuar nga bukuri te pashtershme,je i rrethuar nga mema natyre e cila pret ndo dite ndryshim!Ndryshim qe pret rezultat tek ti!
E si mund te ndodhe ky ndryshim?! Duke e lene me kaq ?!JO ,tashme eshte momenti qe t'i shtysh keto mendime ne skuta edhe me te thella..Madje te provosh!Te provosh sesa te arsyetueshme jane kete heremendimet e tua!Sa dobidhenese jane ato!
T'ia kthejme memes natyre ate qe ajo dha per ne.Nese jo atehere te paten te sistemojme dicka qe kemi lene ne shkaterrim,e ka lene pa shpjegim.Behu i dobishem per veten dhe te tjeret!Ndergjegjesoi ata qe si ti vazhdojne ende pa kuptuar me veprime ekspasioniste dhe nuk dine fund.Ky fillim le te nise nga ti!Le te fillojme dicka sadopak te vogel sot,neser mund te jete shume.Neser mund te kesh bere qe shume gjera te kene shkuar ne vendin e duhur.Kush jemi ne qe te tregojme kryenecesi ndaj ketyre miresive?!Ne do te nryshojme!Do te arrojme te kuptojme se sa rendesi na eshte dhene ne kete bote.Sa shume per ne!Ne do te behemi falenderues ,do te ndyshojme veprimet tona!Nuk eshte momenti te gjunjezohemi dhe t'i themi vetes sa keq per ty qe ske arriutr te kuptosh deri me sot.Eshte momenti qe ti te ndrihesh dhe ti thuash vetes se ke ende kohe.Perderisa je ende ne kete bote ,duke frymuar,ti ke mundesi te ndyshosh,te kuptosh,te veprosh!Sa me fat je ti vertet!Ke ende ne dore te punosh .Nuk te eshte hequr asnje e drejte.Thjeshte nxito!Nxito para se te jete teper vone dhe te mos mundesh me!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Luljeta Mahmuti - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=7206


Vepra te ngjashme
Korona Virus
Lloji: Hartim
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngrem...
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...


Komentet e fundit!

Emri: tea
Email: tea.atea@gmail.com
Komenti: Shume bukur.Me pelqeu
  Pergjigju

Emri: eda
Email: eda.eda@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.