Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7530
Data e postimit: 2021-01-20 21:52:26
Shikime: 3026
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: kali i trojes

Lloji: Analize letrare
Tema: kali i trojes
Autori: nobody
Shkolla: h.i.d
Klasa: 7-a
Qyteti: tirane
E-mail: nobody@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

KALI I DRUNJTE
ANALIZA LETRARE

Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj.Kjo pjese e shkeputur nga Odiseja flet per strategjine qe Odiseja perdori per te pushtuar Trojen. Kete rradhe Odiseja zgjedh kalin e drunjte si karrem per te mposhtur trojnet. Odiseja nderton nje kale shume te madh e te drunjte . Brenda tij ai urdheroi te behej nje dhome qe nuk dukej ku mund te qendronin disa burra. Ky kale supozohet te ishte shenje dorzimi nga akejte dhe pasi kali te hynte ne Troje ,akejte do te mbyteshin kur te ktheheshin ne atdheun e tyre . Ne te vertete ata do te fshiheshin mbrapa ishullit te Tenedos. Kur kali te hynte ne Troje ne kohen qe trojanet flinin akejte qe qendronin brenda kalit do te dilnin dhe do te hapnin portat e qytetit. Akejte e tjere qe ishin ne ishullin e Tenedos do te vinin dhe Troja do te pushtohej. Ai zgjedh Sinonin per te mashtruar trojanet. Kasandra, e bija e Prijamit dhe Laokonti nuk u mashtruan nga fjalet e tij. Laokonti pati nje funde te dhimshem bashkuar me te edhe bijte e tij. Kasandres askush nuk i besoi madje e quajten te cmendur (e meritonte). Megjithate trojanet e cuan kalin e drunjte perpara tempullit te Plade Atenes sic u tha Sinoni . Mepas trojanet festuan “fitoren” dhe te kenaqur e te lodhur u kthyen ne shtepite e tyre. Akejte po ktheheshin te armatosur ne bregdetin Trojan gati per lufte dhe te etur per gjak.


PERSONAZHET

Odis eja - Mbreti i Itakes . Odiseja ishte shume i zgjuar. Ai ishte lider i afte .
Sinoni - Ndihmesi i Odisese (Dinak e i mencur ,si dhe shtinjak i mrekullueshem).
Agamemnoni - Mbreti i Mikenes , komandant i pergjithshem i ushtrise.
Menelau - Burri i Helenes ,mbreti i Spartes.
Kalkanti - Me i famshmi i falltarve te akejve.
Kasandra - Vajza me e bukur e Priamit. Kasandra ishte nje vajze me halucinacione dizive.
Priami - Mbreti i trojanve.
Laokonti - Prift.



ANALIZA GJUHESORE

Homeri dallohet per:
Permosbesimin e tij.
Per dialogun e shkathet.
Per konflikte te fuqishme.
Gershetohet bota mitologjike me boten reale.

Gjuha e perdorur eshte gjuhe formale. Ka dialogje te shumta.Perdoren shume fjalite thirrmore.
PERFUNDIM

Tekst i eshte plot me misticizma. Pershkruan skena makaber. Te gjithe personazhet jane negative megjithse menyra sesi i trajton autori per disa eshte menyre pozitive.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     nobody - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Analize+letrare&id=7530


Vepra te ngjashme
iliada
Lloji: Fabul
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luf...
iliada
Lloji: Fabul
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi l...
gomari dhe kali
Lloji: Fabul
njehere ishin nje gomar dhe nje kale te cilet pronari i conte heret ne mengjes ne qytet per te blere...
personazhet e iliad...
Lloji: Analize letrare
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP ...
gomari dhe kali
Lloji: Tregim
Nje njeri kishte nje kale dhe nje gomar.Kur njehere ishin duke udhetuar,gomari i tha kalit :Merr pak...
Bilbilat e mbretit
Lloji: Tregime per femije
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu Tha shërbëtorëve të tij ...
ne kruje
Lloji: Ese argumentuese
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kund...
Dhelpra frikacake d...
Lloji: Fabul
Nje dite nje dhelper pa nje lejlek.Ajo filloi dhe thuri plane per te mashtruar lejlekun.Dhelpra mori...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Anekdotat ...
Lloji: Anekdota
Disa të rinj e panë Nastradinin që ishte mbështetur tek stalla e gomarëve dhe donin ta tallnin....
Vjeshta Naim Frashe...
Lloji: Ese pershkruese
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo i...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.