Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 153
Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Shikime: 22373
Raporto

Likes: 19 Dislikes: 2

Titulli: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Autori: Ted Reka
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: ted.reka@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem interneti ne berjen e detyrave tona? Le te marrim disa argumente me rradhe dhe ti arsyetojme ato.

Avantazhet e perdorimit te internetit si burim per te bere detyrat e shtepise jane qe ti mundesh t’i mbarosh detyrat shpejt, dhe me informacion te qarte. Avantazhi tjeter eshte qe edhe mund ta printosh, pa dashur te shkruash dy ose tre faqe informacion ne fletore. Nje tjeter avantazh eshte qe te leverdis per sa i perket shpejtesise dhe saktesise, por nuk leverdis ne disa pika, aty ku fillojne disavantazhet: Disavantazhi i pare eshte qe me ane te marrjes se informacionit ne internet ne shumicen e rasteve ti vetem i kopjon dhe i printon, nuk e lexon informacionin. Disavantazhi tjeter eshte qe me ane te shpejtesise qe ti i merr ato, harron qe duhet te dish disa gjera per ato qe po merr, keshtuqe do ta mesosh edhe ti ate qe po merr si informacion. Disavantazhi tjeter eshte qe me ane te internetit, dy ose me shume nxenes mund te marrin te njejtin informacion qe con ne informacine jo-unike.

Ne pergjithesi, disavantazhet dhe avantazhet jane te shumta. Shkrimi me dore pa marrjen e informacionit ne internet, do te sillte nje informacion unik, te shkruar nga vete ti. Nga ana tjeter mos-perdorimi i internetit do te sillte informacione te gabuara, dhe jo te sakta. Mendimi im eshte qe interneti duhet te perdorur, por jo ne mase. Duhet lexuar materiali qe merret me kujdes, dhe te redaktohet sado pak me fjalet tuaja qe te behet sa me unik dhe i besueshem.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ted Reka - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese%252520argumentuese&id=153


Vepra te ngjashme
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
Eshte interneti i m...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e...
Ne dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cila...
INTERNETI
Lloji: Ese argumentuese bindese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Efektet e interneti...
Lloji: Ese shpjeguese
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat...
Interneti
Lloji: Analize letrare
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat ...
Shkarkimi i këngë...
Lloji: Ese argumentuese
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Po...
Libri apo interneti
Lloji: Ese krahasuese
Shume njerez jane shume te varur nga interneti ,shume po shume te varur . Libri mirse te bene te va...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Te vetmuarit e kohe...
Lloji: Poezi lirike
Teknologjia kohet e fundit shume ka perparuar. Ne nje menyre apo ne nje tjeter ajo te terheq. Mjaf...
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...


Komentet e fundit!

Emri: mjajrdtin
Email: mkdgj@getmail.com
Komenti: shume e bukur kjo eseja
  Pergjigju

Emri: eni
Email: anakrupa@yahoo.com
Komenti: shume bukur tamam per kohet e sotme per kohet e sotme
  Pergjigju

Emri: fjonja
Email: hsvuxhdbejddux@hdbhii.com
Komenti: e bkr ;)
  Pergjigju

Emri: eljesa
Email: lesa_love@live.com
Komenti: e sakt
  Pergjigju

Emri: Klea
Email: kleakoci@ymail.com
Komenti: Shum e sakte dhe e permbledhur :)
  Pergjigju

Emri: ana
Email: parislove559@yahoo.com
Komenti: mendim i sakte
  Pergjigju

Emri: xhoel
Email: xhoelkushta@yahoo.com
Komenti: interesante...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.