Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 187
Data e postimit: 2011-11-19 12:57:36
Shikime: 12116
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 3

Titulli: Pamje Nga ura-Arthur Miler

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Analize dhe komente mbi dramen
Autori: Okled Rakipi
Shkolla: Gauss
Klasa: XI
Qyteti: Tirane
E-mail: okled.rakipi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e New York te viteve 50. Ura ne fakt eshte ajo qe lidh luksin dhe jeten e te pasurve te Manhatan me mizerien e Brooklyn(shtepine e emaigranteve). Dhe jane pikerisht ngjarjet e nje familjeje siciliane te sjella na skene si dokument te kushteve te atyre qe lene vendin e tyre ne kerkim te realizimit te endrave.
Edi Karbone personazhi kryesor, është një figurë mjaft komplekse, me një frakturë emocionale tronditëse. Një figurë realiste që ndeshet me problemet sociale në Amerikë. Vihet re kontradikta e ligjit federal amerikan, që nuk i pranon emigrantët dhe të një ligji të pashkruar të komunitetit italian, i cili rreket të ruajë identitetin dhe të ndeshet me vështirësitë eventuale që shfaqen atje. Për njëfarë kohe Edi mundohet t'i përballojë mirë këto përplasje. Por ngec në një çengel, ku mbetet i varur në ndërgjegjen e tij. Është dashuria e paarsyeshme ndaj mbesës së gruas, Ketrinës. Kjo e shkatërron, e varros Karbonen si personalitet.
"Pamje nga ura" është një vepër dramatikisht e fuqishme, aktuale. Tregon problemet e emigracionit, korrent edhe tani në shek. XXI. Një problem për të gjitha vendet e Lindjes. Shqiptarët e sotme janë italianët e shekullit të shkuar, që shkuan në Amerikë dhe i varën shpresat tek Statuja e Lirisë, për të arritur ëndrrën amerikane. Kjo ndodh edhe sot. Fenomene tragjike që shohim tek "Pamje nga ura" i ndeshim gjithë ditës. Nuk i shohim të reflektuara në art, por dëgjojmë ngjarje tronditëse që lidhen herë- herë me emigracionin, jo vetëm në Amerikë, por kudo.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Okled Rakipi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese%252520argumentuese&id=187


Vepra te ngjashme
Amerikës
Lloji: Poezi lirike
Amerikës Vendi i madh I lirisë ...
 Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Analiza dhe komenti...
Lloji: Analize letrare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibs...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Agamemnoni dhe Akil...
Lloji: Ese krahasuese
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kan...
Medea
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: ...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
E bukura
Lloji: Pershkrim


Komentet e fundit!

Emri: ilavjo
Email: ilavjo @gmil.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xhovana tile
Email: xhovana.tile@yahoo.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: katy steiry
Email: artemisa.nisa@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Xhenii
Email: xhenieli@hotmail.com
Komenti: Interesante dhe terhqese... Mjaft bukur...!
  Pergjigju

Emri: ina
Email: guinarama@yahho.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: miii
Email: brusi_real@dallavere.com
Komenti: /pockerface
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.