Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 329
Data e postimit: 2012-05-18 14:29:37
Shikime: 41789
Raporto

Likes: 35 Dislikes: 7

Titulli: TE NJOHESH VETVETEN

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: TE NJOHESH VETVETEN
Autori: Rina Cakrani
Shkolla: Fan Noli
Klasa: IX
Qyteti: Vlore
E-mail: rinac2009@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te ndihmoje gjate gjithe jetes.Ne pamje te pare,duket si nje ceshtje shume naïve,sepse vetevetja eshte secili prej nesh,dhe s’ka se si te mos e njohesh ate.Por e verteta qendron ndryshe.Te njohesh vetveten s’eshte aq e lehte.Te njohesh vetveten do te thote te nxjerresh veten para gjyqit pas cdo veprimi,e te mos kesh frike,do te thote te dallosh te metat dhe defektet e personalitetit tend vetjak,do te thote te kesh nje vetedije per vlerat e vetes dhe nje baze per zhvillimin e personalitetit tend.Pra,gjithe kjo s’eshte aq e lehte per t’u arritur.Procesi I te njohurit te vetvetes fillon ne kete moshe tranzicioni ne te cilen ne ndodhemi.Ne kete kohe,secili prej nesh pyet veten se cili eshte dhe perse ka ardhur ne kete bote.A ka ardhur valle vetem per te jetuar,per te kryer procesin e tij biologjik dhe jetesor,apo edhe per te permbushur nje mision.Jam e bindur se secili prej nesh ka ardhur ne jete per nje mision te caktuar,e jo thjesht per te kryer procesin jetesor,sepse atehere s’do te quhej jete,por vetem ‘te marrit fryme’,pasi te jetosh s’do te thote te marresh fryme.Te jetosh,do te thote te permbushesh misionin tend,e per ta permbushur kete mision,duhet te njohesh vetveten.Kjo njohje duhet bere me gjakftohtesi,me tolerance dhe duhet te kete per qellim permiresimin e personalitetit te secilit prej nesh.Per te njohur vetveten duhet te jesh modest dhe kokeulur,pasi te qenit egoist s’e ndihmon aspak kete gje.Njerezit e medhenj ,per te arritur aty ku kane qene,e njihnin shume mire vetveten,cilesite dhe te metat e personalitetit te tyre dhe ,edhe pse ishin personalitete me permasa boterore,modestia e tyre ka bere qe ata te dinin edhe te metat e tyre,dhe ta pranonin veten ashtu sic ishin.Une jam ne nje moshe ku jam duke formuar personalitetin tim dhe duke njohur vetveten.Kur e pyes veten ‘kush jam?’ nuk me vjen ne mendje te them emer-mbiemer,por mendoj per faktin se cila jam ne te vertete.I njoh te metat e mia dhe e pranoj veten ashtu sic jam.E di qe jam ne kete bote per te permbushur misionin tim dhe endrrat e mia dhe te njohurit e vetvetes eshte hapi I pare.
Megjithate,te njohesh vetveten ne thelbesi,eshte mister. Oskar Wilde ka thene : ‘Une jam mister.Jam I vetmi person ne bote qe do te me pelqente ta njihja thellesisht.’ Mendoj se edhe pse eshte e rendesishme te njohesh vetveten,ne gjithnje kemi per te qene nje mister.E rendesishme eshte te perpiqesh te rregullosh te metat e tua,te analizosh veprimet te cilat mund te lendojne te tjeret dhe te mos lesh asnje te te thote se kush je ti,sepse fundja,edhe pse s’ke per ta njohur kurre veten plotesisht,ti mbetesh personi qe e njeh me mire veten tende.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rina Cakrani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese%252520shpjeguese&id=329


Vepra te ngjashme
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Po humbe guximin ke...
Lloji: Ese argumentuese
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e k...
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
“Ti”
Lloji: Leter
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne k...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
njohja e vetvetes ...
Lloji: Ese pershkruese
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja bren...
Nese ke humbur guxi...
Lloji: Ese argumentuese
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte e...
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...
vetvetja
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zako...


Komentet e fundit!

Emri: Perlleshi
Email: Perlleshi @gimail.com
Komenti: Shum kot
  Pergjigju

Emri: klea
Email: likaklea10@gmail.com
Komenti: shummmm bukur ....ju lumte
  Pergjigju

Emri: hajda
Email: hajdahalili@hotmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: floreentina
Email: florentina.v@hotmail.com
Komenti: shum esee e mire
  Pergjigju

Emri: Arbresha
Email: Arbresha@hotmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju

Emri: tea
Email: tea.lanaj@yahoo.com
Komenti: o rina....e ka lexuar shqiponja kete esene kur ke qen te fan noli ?!
  Pergjigju

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@hotmail.com
Komenti: bravoo shum e bukur eseja jote !!......
  Pergjigju

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@hotmail.com
Komenti: bravoo shum e bukur eseja jote !!......
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: lona1_sweet@hotmail.com
Komenti: bucker haaaahhaahha si havushi
  Pergjigju

Emri: kaltrina
Email: linna98@live.com
Komenti: me pelqeu shum eseja jote
  Pergjigju

Emri: Ida
Email: aidabushi@yahoo.com
Komenti: bravo Rina me pelqeu shume eseja jote... Te pergezoj (:
  Pergjigju
Emri: Rina
Email: rinac2009@hotmail.com
Komenti: sh flm

Emri: era
Email: era2009@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukuir te lumte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.