Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1094
Data e postimit: 2013-04-03 23:01:11
Shikime: 9658
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: une dhe seksualiteti im

Lloji: Ese argumentuese
Tema: qenia femer
Autori: xxx
Shkolla: hv
Klasa: 9c
Qyteti: tirane
E-mail: edlirapeza@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tema : Une dhe seksualiteti im


Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ...
Te jesh femer nuk eshte e lehte. Nje femer kur lind , lind nga nje femer. Ushqehet nga nje femer. Mesohet nga nje femer. Mbrohet nga nje femer. Me vone ajo ndryshon pozicion. Ajo lind nje femer apo mashkull. E ushqen ate, e meson ate, e mbron ate.
Une jam nje femer. Une di te drejtat dhe detyrat e mia si nje e tille , di dhe rolin tim ne shoqeri.
Une jam e destinuar per tu bere nene. Per mendimin tim , kjo eshte arritja me e madhe ne jeten e nje femre – Te behesh nene.
Gjithashtu jam e destinuar dhe per te lumturuar me shume se te lumturohem dhe te vuaj me shume se te bej te vuaj. Sidomos ne shoqerine e sotme.
Degjojme cdo dite : vrasje femrash , rrembime femrash , perdhunime femrash , trafikim femrash , masakrime femrash ...
Femra eshte ne rrezik. Une jam ne rrezik. Te tera ne jemi. Jemi qe ne momentin kur dalim ne rruge , shkojme ne nje vend publik. Te gjitha i ndjejme veshtrimet qe perplasen me trupin dhe fytyren tone. Veshtrime ngacmuese dhe paragjykuese...
Nje femer pa nje mashkull dhe mund te jetoje por nje mashkull pa nje femer kurre.
Ja pra sa I rendesishem eshte roli I nje femre. Aq i rendesishem saqe shpesh behet dhe i rrezikshem per te.

Une do te mbaroj 9 – vjecaren dhe do te vazhdoj gjimnazin. Thuaj nje jete e re fillon. Rreziqet sa vijne dhe do te shtohen por dhe te bukurat nuk do te mungojne.
E vetmja mburoje e imja qe jam e sigurt qe s’do te lejoje asnje goditje te depertoje e te me lendoje eshte familja dhe miqte e mi te ngushte. Ata qe dua dhe me duan pa kushte , interese , vetem me te mira. Me mbrojtjen e tyre jam e sigurte qe do te behem nje grua e denje per shoqerine ku do jetoj & familjen qe do krijoj.
Nje grua e mbrojtur , e mire dhe kryelarte per arritjet e saj ne jete.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xxx - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=1094


Vepra te ngjashme
Nje femer
Lloji: Fjale te urta
Nje femer Kurr mos e bej Nje femer per Te qajt Se nje dit do Te kthehet Edhe ty...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde...
Ema Bovari ese argu...
Lloji: Ese argumentuese
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot d...
femra
Lloji: Thenie
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte v...


Komentet e fundit!

Emri: xxxx
Email: xxx@gmail.com
Komenti: eseja eshte e mire por titulli ta shpif
  Pergjigju
Emri: xxxxx
Email: damlla@gmail.cinca
Komenti: po pra titulli esht kot fare ... ta shpif!

Emri: eni
Email: eneida.eni@hotmail.com
Komenti: nuk ka rendesi titulli por ajo qe mban branda.... bravo
  Pergjigju

Emri: Loris
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Shkrimi shum bukur por do ti shkonte me shum nje titull tjeter 😊☺
  Pergjigju
Emri: kake
Email: binasi@gmail.com
Komenti: cfare titulli do ti veje????

Emri: xxxx
Email: rihana@hotmail.com
Komenti: ee jam dakort me parafolesen.kjo teme te con ne mendje teme tjeter per cfare te flasesh ndersa kjo eshte nje teme reaale e bukur dhe e `virgjer` dhe nuk mendoj se eshte e drejte te preket nga ky titull qe i keni vene.
  Pergjigju

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: jo per gje bukur por titulli sikur nuk te terheq mos e mer per keq
  Pergjigju

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: nuk gjete ndonje titull tjeter e
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.