Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 151
Data e postimit: 0000-00-00 00:00:00
Shikime: 44135
Raporto

Likes: 52 Dislikes: 17

Titulli: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Autori: Daris
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10B
Qyteti: Tirane
E-mail: dacidar@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë të pakuptueshme përdoren fjalët. Ata janë zëvendësueset e ndjenjave të mija. Kur s’dua diçka unë them jo, kur e dua diçka them është e imja edhe kurë nuk dua të më ndodhë mua, them kurrë, duke përdorur gjithmonë fjalët që dalin nga goja ime. Fjalët, të cilat duke i lidhur njëra me tjetrën, më afrojnë mundësinë të kuptoj të tjerët. Ata janë shumë, të tëra së bashku krijojnë, rrinë pranë njëra tjetrës si në një familje. Të tëra së bashku edhe ato si çdo familje kanë një emër. Fjalët që përdor unë dhe gjithë miqtë e mi, bëjnë pjesë në familjen e gjuhës shqipe. Në çdo moment unë trokas në atë derë, në çdo çast unë kam nevojë për të.

Sa të nevojshme janë fjalët, sa na e thjeshtojnë jetën fjalët, sa të vështirë do ta kishim pa ekzistencën e tyre, sa shumë do të ngatërrohej jeta jonë pa to. Ndërsa mendoja për këtë, imagjinova për një moment si do të ishte jeta ime pa to. Si do të ishte jeta ime nëse nuk do të komunikoja dot e askush s’do të më kuptonte. Ne do të ishim pjesë e një bote plotësisht të mbushur me keqkuptime e pavërtetësi. Çdo të ishte njeriu nëse nuk do të fliste gjuhën e atyre që ka pranë. Ai s’do ti komunikonte të tjerëve atë që ka në shpirtin e tij. Ai do të ishte si një i verbër që nuk sheh ngjyrat e pranverës, por dëgjon tingëllimën e zogjve, do të ishte si një i shurdhët që shikon një simfoni, lëvizjet e duarve në vegla, por s’do të dëgjonte asnjë tingull.

Nëse dashuron dhe nuk e shpreh atë, nëse urren dhe nuk ja thua në sy, nëse e do diçka dhe nuk e kërkon atë me zë të lartë, është njësoj sikur ato të mos ndjesh vërtet. Ndjenjat tona, mendimet tona, ekzistojnë, por bëhen konkrete vetëm kur ato janë të veshura me gjuhën tënde, me atë në të cilën të është folur nga ata që të kanë krijuar, nga ata të cilët të dhanë aq dashuri sa ti spate frikë nga bota. Vetëm në atë gjuhë, me të cilën prindërit të mësuan çfarë është dashuria ti mund të shprehësh dashurinë e vërtetë, vetëm në atë gjuhë t’i mund të thurësh poezi për dashurinë e dhimbjen e humbjes së saj. Shpesh njerëzit kanë menduar se duke folur në një gjuhë tjetër, jo në atë të nënës duken më interesantë, duken më të kulturuar, por vlerën e tyre fallco si njerëz e kanë shfaqur pikërisht kur në grindjen e parë që kanë pasur kanë sharë në gjuhën e tyre e jo sepse kanë pasur frikë që të mos i kuptojnë të tjerët, por sepse gjuha e së vërtetës asaj që të vjen instinktivisht është gjuha e nënës.

Unë jam shqiptar dhe flas shqip. Unë jam shqiptar dhe dashuroj në shqip, urrej në shqip, gëzohem në shqip, hidhërohem në shqip. Shumë njerëz mund të flasin shumë gjuhë, por kur monologojnë me veten flasin gjithmonë në gjuhën e tyre, sepse me vetveten njerëzit flasin vetëm me gjuhën e së vërtetës, me gjuhën e origjinës, me gjuhën e nënës.

Këto shkronja janë flori e shkuar floririt- mu kujtua kjo fjali nga një film që e kam parë sa e sa herë. Janë flori i vërtetë e jo fallco. Janë flori i vërtetë shkronjat e gjuhës shqipe, gjersa i kanë mbijetuar shekujve, përplasjeve, luftërave dhe mbi të gjitha pabesisë së shpirtit të blerë kur asimilohet. Njerëzit mund të ndryshojnë rrobat, ngjyrën e flokëve, modelin e tyre përkohësisht, por nuk mund të mësojnë të ndjejnë dashuri në gjuhë të huaj. Njeriu e mendon ndjenjën e dashurisë vetëm në gjuhën që ja ka shprehur nëna e tij dashurinë. Dhe në atë gjuhë do t’ia shprehë dhe ai fëmijës së tij. Në gjenet e njeriut ekziston diçka që s’ndryshohet, diçka që nuk mësohet, diçka që nuk mund të modifikohet, diçka me të cilën lind dhe vdes e nëse e mohon s’je gjë tjetër veçse mohues i vetes. Gjuha është pjesë e asaj që nuk ndryshohet e të bën ty ai që je, të bën ty shqiptar, të bën ty të jesh biri i dikujt, të bën ty të jesh njeri e jo një askush.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Daris - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=151


Vepra te ngjashme
Gjuha shqipe
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tj...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...
Gjuha
Lloji: Fabul
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buke...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...


Komentet e fundit!

Emri: kuku
Email: emabasani@brgmil.com
Komenti: kot
  Pergjigju

Emri: PUPG
Email: spektakolari@gmail.com
Komenti: Pls make some texts issss so beatiful and teaches you a lot lol lol lol
  Pergjigju

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Eseja me e bukur qe kam lexuar...sepse shpreh vlerat e gjuhes tone shqipe e cila eshte nje nder gjuhet me te vjetra te ballkanit
  Pergjigju

Emri: rrushe
Email: fortesahajra2006@hotmail.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: Elsa
Email: Elsagervalla@hotmail.com
Komenti: **~Eseja shume e bukur~**
  Pergjigju

Emri: 123
Email: lyra.add@hotmail.com
Komenti: Bukuur
  Pergjigju

Emri: kevin
Email: kevinkoxha@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kevin
Email: kevinkoxha@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: mmmmmmmmm
Email: glenidunga4@gmail.com
Komenti: .......
  Pergjigju

Emri: xhei
Email: xhei@gmail.com
Komenti: mua mu duk me teper si nje ese pershkruese sesa argumentuese por ishte shume e bukur megjithee e emertuar keq
  Pergjigju

Emri: ana
Email: anamariza99@gmail.com
Komenti: kjo nk mun te jete ese sps nk ka as hyrje as zhvillim dhe as mbyllje
  Pergjigju

Emri: ana mariza
Email: anamariza99@gmail.com
Komenti: kjo nuk me duket si ese por me teper si tregim ose dicka tjeter por ese nuk mund te jete pasi nuk ka as hyrje as zhvillim as mbyllje>>..
  Pergjigju

Emri: Hazbija :D
Email: Bija.haz@live.com
Komenti: :
  Pergjigju
Emri: <3<3
Email: love.it@live.it
Komenti:

Emri: ♥♥♥♥♥
Email: matilda@gamil.com
Komenti: Eseja me e bukur qe kam lezuar deri tani per gjuhen shqipe...
  Pergjigju

Emri: muhamed
Email: muhamed -002@hotmail.com
Komenti: Tekst I bukur
  Pergjigju

Emri: muhamed
Email: muhamed -002@hotmail.com
Komenti: Tekst I bukur
  Pergjigju

Emri: ena
Email: ena-xm@hotmail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: mirjeta krasniqi
Email: mirjeta_roni@live.com
Komenti: me te vertet shum me pelqeu eseja
  Pergjigju

Emri: emira halimi
Email: emira_halimi@hotmail.com
Komenti: ei shum mir e kish bohen a muni me ma bo mue ni tem rendsia e shkolles
  Pergjigju

Emri: adn8s
Email: ade.pajaziti@live.com
Komenti: kektlklr
  Pergjigju

Emri: lona
Email: loma.demaj@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ali
Email: ali_kulla@info.al
Komenti: kjo nuk eshte ese. me vjen keq. is so awful!
  Pergjigju

Emri: edona
Email: elda.kadriu@live.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Artiola
Email: ola-keta@live.com
Komenti:

Emri: esaaaaaaaaaaaa
Email: zeshkanja__3nt@live.com
Komenti: esa
  Pergjigju

Emri: lida
Email: lida.sha.la@hotmail.it
Komenti: sa bukur
  Pergjigju
Emri: Artiola
Email: ola-keta@live.com
Komenti:

Emri: lorena
Email: lorena.zena@hotmail.com
Komenti: /orl shum e bukur teksti
  Pergjigju

Emri: fatjona kryeziu
Email: jona-bjona@zbavitu.com
Komenti: shum e bukur qenka eseja veq vazhdo keshtu
  Pergjigju

Emri: ???
Email: fatlir.topalli@hotmail.de
Komenti: eseja me e bukur per mua esht kombi dhe feja se un te gjith e duam ate
  Pergjigju

Emri: erito
Email: euronblenshti@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Artiola
Email: ola-keta@live.com
Komenti:

Emri: jenifer lopez
Email: ar.se@hotmail.com
Komenti: esejat me te bukura ne kosove i shkruaj une
  Pergjigju

Emri: izi
Email: hajrizi.65@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur ,shum argumentuese në shprehje ...
  Pergjigju

Emri: rita ora
Email: rita@live.com
Komenti: i am so heppy and i am livend for kosovo bye
  Pergjigju
Emri: bossi
Email: bossi_tokyo@ hotmail.com
Komenti: mire jo mire

Emri: bilall
Email: ronaldo@live.at
Komenti: eseja me e bukur qe kam lexuar ndonjeher ne jeten time hallall te qoft
  Pergjigju

Emri: hfksnjfi
Email: er_hgo@hotmail.com
Komenti: ndonje ese tjeter per gjuhen shqipe me duhet shume tani ..
  Pergjigju

Emri: hfksnjfi
Email: er_hgo@hotmail.com
Komenti: ndonje ese tjeter per gjuhen shqipe me duhet shume tani ..
  Pergjigju

Emri: mirlinda
Email: mirsa_tina@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ervis
Email: ervis_elezaj@info.al
Komenti: shume e bukur kjo eseja e erjonites me plq
  Pergjigju

Emri: hyhy
Email: hyhyhy@live.com
Komenti: valla bash nice pasha momin
  Pergjigju

Emri: lejla ajet[
Email: lejla.ajeti@live.com
Komenti: mir
  Pergjigju

Emri: gggg
Email: kosova-f@hotmail.com
Komenti: hyhy
  Pergjigju

Emri: xhevi
Email: xhevidajqi@yahoo.com
Komenti: e thjeshte
  Pergjigju

Emri: xheni
Email: xheni_rambo@live.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: eronita
Email: eronita12@hotmail.com
Komenti: Nuk jam ajo goca perfekte... Madje jam shum larg perfektes ... Nuk jam ajo qe i shkojn te gjith cunat nga mbrapa... Nuk bie gjithmon n`qender tvemendjes... Ndonjeher...Okey, jo ndonjeher po ne t`shumten e rasteve ,nxitohem kur i them gjerat... Po t`pakten i them ashtu sic i ndjej... Nuk esht se kur kaloj un me pershendesin tgjith... Sepse me shumicen e njerzve jam zen... Nuk jam ajo barbie qe e mbajn tgjith afer dhe qe e trajtojn si tvogel... Jam ajo goca qe kur shof qe dicka nuk shkon ..Mundohem ta rregulloj dhe ngrij zerin... Nuk me perkrahin te gjith... Dhe shpesh m`ka ren qe t`kaloj dhe jav pa folur me te shpis... Ne shkoll nuk jam me e rregullta... dhe as e para klases... Por jo se smundem tjem... Thjesht se pertoj per t`mesuar e gjera t`tilla...Nuk jam ajo qe si plas per asnjegje... Dhe mua m`kan dal lot... vtm se un... di shum mir ti fsheh... sepse gjeja e fundit qe dua ..esht te tjeret t`ken meshir apo tndjejn keqardhje... Jam ajo goca ..qe me shum ben per te tjeret sesa per veten... Qe njerzit per te cilet ka ber me shum ..Ne t`shumten e rasteve ja kan futur... Ose e kan len ne balt... Jam ajo qe ndonjeher fal dhe me te pafalshmen... Por dhe qe ben gabime qe s`kan falje...Kjo jam un... Dhe nuk jetoj per te tjeret... jetoj per veten... Kshu'qe nuk ka shum rendsi se cfar mendoni per mua, gjithkush e sheh vet jeten...!!
  Pergjigju

Emri: <3 <3
Email: ditmira1997@yahoo.com
Komenti: eseja me e bukur qe kam lexuar...sepse shpreh vlerat e gjuhes tone shqipe e cila eshte nje nder gjuhet me te vjetra te ballkanit
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.