Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 183
Data e postimit: 2011-11-16 03:01:55
Shikime: 19987
Raporto

Likes: 19 Dislikes: 1

Titulli: Pse duhet vizituar Shqiperia?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: atdheu
Autori: Gisi
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 10
Qyteti: Tirane
E-mail: gisieri@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA?

Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ne bregdet, apo per bukurite natyrore, pasurite arkeologjike etj.
Edhe pse Shqiperia eshte vizituar shpesh nga te huajt, per te eshte shkruar shume rralle. Ne te fshihen shume vende te varrosura thelle poshte ekzistences se saj moderne. I gjith konfuzioni buron nga rivaliteti mes lindjes e kishave te krishtera te perendimit.
1-PLAZHET DHE VIJA BREGDETARE

Shqipëria ka 450 kilometra vijë bregdetare, me ujëra të qetë dhe të kripur për të notuar. Në veri të bregut të Adriatikut, i cili gjendet në afërsi të portit të Durrësit, plazhet janë plot me rërë dhe të cekët, gjë që i bën ato ideale për turistët familjarë edhe pse këto plazhe janë të stërmbushur në verë. Bregdeti jugor jonian i paprishur, jugu i Vlorës ka më shumë shkëmbinj dhe male që vijnë duke zbritur deri në afërsi të detit dhe këtu sportet e ujit të ofrojnë shumë. Më në jug, anijet që vijnë nga ishulli grek i Korfuzit, shkojnë deri në bregdetin e Sarandës.
2-KULTURAT DHE TRASHËGIMIA

Përmes shekujve Shqipëria ka qenë një "shportë e madhe ku janë shkrirë shumë kultura", që nga ilirët, grekët, romakët, venecianët e të gjithë këta kanë lënë gjurmët e tyre nga pas. Po përmend vetëm disa prej qyteteve më të vizituara që janë: Berati, një qytet i trashëgimisë së mbrojtur nga UNESCO, vend mjaft piktoresk.
Është një qytet ku shtëpitë e vjetra otomane "ngjiten" deri në afërsi të kodrave, gjë që ka bërë që ky qytet të marrë emrin "qyteti i një mbi një dritareve". Një tjetër pikë mjaft interesante është edhe qyteti muze i Gjirokastrës, i njohur si "qyteti i gurtë", i cili ka edhe kështjellën më të madhe në vend ku edhe mbahet Festivali Folklorik i vendit (një herë në pesë vite), që do të mbahet këtë vit. Një tjetër qytet mjaft interesant është Kruja, një qytezë mesjetare e rrethuar nga malet. Aty gjendet edhe pazari i vjetër, i cili ju çon në drejtim të kështjellës së Heroit Kombëtar, Gjergj Kastrioti Skënderbeu, i cili ka qenë një prijës që në shekullin e pesëmbëdhjetë ka drejtuar ushtrinë shqiptare për të luftuar perandorinë osmane. Ata që e dashurojnë natyrën dhe sportet që zhvillohen jashtë, mund të gjejnë shumë vende ku të argëtohen në Shqipëri. Thethi, i vendosur në Alpet shqiptare, është një qendër mjaft e bukur për sportet dhe aktivitetet si udhëtimet, ngjitja e maleve dhe skitë dimërore. Nëse ju e pëlqeni shumë ujin e bardhë ku mund të "lundroni", mund të provoni lumin e Osumit që është më në jug. Nëse ju pëlqejnë zogjtë dhe jeta e egër, nuk do të ishte aspak keq të vizitonit Parkun Kombëtar të Velipojës në bregdetin verior. Llogaraja afër bregdetit jugor është një qendër në Ballkan për sportet ajrore siç mund të jetë parashutizmi, ose në kufirin lindor me Maqedoninë, ju mund të relaksoheni pranë ujërave të kristalta të Liqenit të Ohrit, që është liqeni më i thellë në Ballkan.

3-TIRANA

Nëse ju pëlqejnë baret dhe restorantet, qendra e jetës së natës është lagjja e Bllokut, e cila njëherë e një kohë ka qenë e ruajtur vetëm për diktatorin Enver Hoxha dhe zyrtarët e tij komunistë. E ndërsa kohët kanë ndryshuar, zona tashmë është kthyer në një vend ku të gjithë i bashkohen festave. Kështu, a është Shqipëria vendi që mund të jetë i gatshëm për t'u bërë destinacioni i ri mesdhetar?




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gisi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=183


Vepra te ngjashme
Atdheu im i dashur
Lloji: Pershkrim
Qyteti i diellit
Lloji: Tekst pershkrues
Qyteti im i Diellit i ka të gjithë komponentët e të drejtave dhe barazisë.Ai udhëhiqet vetëm ...
Vlora
Lloji: Analize letrare
Vlora mbetet një nga qytetet bregdetare më te bukura.Shumë pushues nuk kanë hezituar të vijnë ...
turizmi
Lloji: Ese argumentuese
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim z...
durresi
Lloji: Raport
DURRESI Një vend ku kanë lindur perandorë, dhe personazhe të tjerë të botës antike. Legjen...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
ShQiPeRiA
Lloji: Ese shpjeguese
Të kaluar dhe të pranishëm, antik dhe modern, të rinj dhe të vjetër, musliman dhe të krishter...
shqiperia
Lloji: Analize letrare
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’...
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...
Ese : 28 Nëntori -...
Lloji: Ese vleresuese
Kjo datë simbolizon një ditë të paharruar për shqipëtarët për shkak se është dita k...
ulza bukuroshja e f...
Lloji: Tekst pershkrues
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dh...


Komentet e fundit!

Emri: Adi
Email: adi.gjoka@gmail.com
Komenti: Shum interesante
  Pergjigju
Emri: ona
Email: onaona@gmail.com
Komenti: bravoo

Emri: ona
Email: onaona@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: desi
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: desi
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: faleminderit shume me ke ndihmuar jashte mase ishte pikerisht ajo qe me duhej
  Pergjigju

Emri: desi
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: faleminderit shume me ke ndihmuar jashte mase ishte pikerisht ajo qe me duhej
  Pergjigju

Emri: desi
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: faleminderit shume me ke ndihmuar jashte mase ishte pikerisht ajo qe me duhej
  Pergjigju

Emri: krissy
Email: krissy.krisss@gmail.com
Komenti: uauuu kryeveper!!!!!
  Pergjigju

Emri: Nicki
Email: enxhilittle@yahoo.com
Komenti: Kjo esht ese pershkruese dhe jo argumentuese
  Pergjigju

Emri: jonida
Email: jonidaimeraj20@gmail.com
Komenti: Bkr
  Pergjigju

Emri: klea
Email: kleazhori@hotmail.com
Komenti: bukur
  Pergjigju
Emri: emiljano
Email: emiliboy@hootmail.com
Komenti: bukur eshte kur ty te pelqen zemer Klea

Emri: enny
Email: ennykoka@gmail.com
Komenti: Nje pershkrim shume i bukur per shqiperine.Bravooooooooooooooo o
  Pergjigju

Emri: Erjus
Email: Erjusstafa@live.com
Komenti: Shume pershkrim i bukur
  Pergjigju

Emri: jurgena
Email: jurgenakalaja@yahoo.com
Komenti: mjaft e bkr :)
  Pergjigju

Emri: bessy
Email: besjanamarko@ymail.com
Komenti: interesante
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :D nice!!!
  Pergjigju

Emri: eda
Email: eri@yahoo.com
Komenti: iiiiiiiiiiii sa bukur bravoooooooooooooo forza
  Pergjigju

Emri: emanuela
Email: kasandra19812@hotmail.com
Komenti: bukur
  Pergjigju

Emri: klaudia
Email: klaudia_harizi@yahoo.com
Komenti: shum shum e bukur urime... :)
  Pergjigju

Emri: Rachel
Email: rachrachel24@yahoo.com
Komenti: Biiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaahhhhhhh hhhhhhh.... shm e shpifur. nuk e njeh shqiperine!!!!!!!!!
  Pergjigju

Emri: xhulia
Email: xhuliakavo95@hotmail.com
Komenti: te pergezoj per esene, eshte nje shkrim teper interesant per te gjithe ata qe se njohin shqiperine dhe do te donin ta njihnin,......urrrrrrrrriiiiim mmee
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.