Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5685
Data e postimit: 2017-03-12 13:58:52
Shikime: 19617
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 5

Titulli: Vdekja

Lloji: Ese argumentuese
Tema: qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.
Autori: Rina
Shkolla: Andon Xoxa
Klasa: 7B
Qyteti: Fier
E-mail: rina.chiba900@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim dhe nje fund. Asnje nuk eshte pergjegjes per menyren e fillimit te jetes, por te gjithe jemi pergjegjes per menyen se si e e vazhdojme deri ne diten e fundit te saj. Cdo gje e mire ose e keqe mund te ndyrshoje gjithcka. Vdekja hap dyert e shpagimit dhe vuajteve. Perpjektje per t’i hapur keto dyer ben cdo person, me menyra te ndryshme dhe cdo perpjekje e hap deren e vet. Por perpjekjet jane si flijimet qe ben per hir te idealeve. Flijimet kerkojne sakrifica te denja, t’ia vlejne per idealin. Njesoj eshte dhe me veprat qe ti ben. Perpjekjet e mira ne jete, shpaguhen ne fund, por cdo veper qe lendon, vret, injoron, te con drejt vdekjes se vuajshme dhe te pameshirshme. Disa mendojne te kunderten. Te gjithe kane opinionet e tyre. Asgje nuk eshte e sigurt. Por gjithcka eshte e mundur. Dhe une besoj qe vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic shpaguhen flijimet per hire te idealit.










Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=5685


Vepra te ngjashme
vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese argumentuese
luftra ka pasur gjithe kete kohe turqit dhe osmanet deshiruan qe te na e merrin shqiperine tone te ...
Vdekja eshte akt qe...
Lloji: Ese shpjeguese
Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rr...
‘’VDEKJA ESHTE ...
Lloji: Ese argumentuese
‘’ Jeta eshte e shkurter, ndaj bej mire te gjesh mire’’- thote populli qe lidhet pikerisht ...
Vdekja
Lloji: Ese filozofike
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze n...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...


Komentet e fundit!

Emri: gena mazrreku
Email: genamazrreku@gmail.com
Komenti: vertete nje ese shume e bukur
  Pergjigju

Emri: gdyadf
Email: bvvbxcc@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: trtr
Email: trtr@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: julis
Email: dano_hajdini@yaho.com
Komenti: shum flm
  Pergjigju

Emri: ajsoajsoma
Email: jojadakd@gmail.com
Komenti: flm shumm
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.