Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6015
Data e postimit: 2017-11-09 19:17:13
Shikime: 17239
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 7

Titulli: Adoleshenca

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca, koha kur enderrat nisin rrugen.
Autori: Pakora
Shkolla: x
Klasa: 9B
Qyteti: Tirane
E-mail: bbcrazy68@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet që bën në një të rritur me përgjegjësi dhe një vizion për të ardhmen. Mirëpo ky është një proces i gjatë me shumë pengesa dhe devijime. Kjo moshë njihet ndryshe si një periudhë stresi dhe paniku sepse nuk e di kush je dhe çfarë do të bësh me jetën tënde. Është periudha kur çdokush përpiqet të krijojë identitetin e tij.
Janë bërë shumë studime për sjelljet e adoleshentëve dhe për mënyrën se si mendojnë apo e shikojnë botën ata. Por në fund të fundit adoleshenca është thjesht një moshë. Pra, unë si një vajzë 14-vjeçare them me plot gojën se statistikat, mënyrat sesi studiuesit udhëzojnë prindërit që të sillen me fëmijët apo dhe studimet e bëra, shumicën e kohës rezultojnë të pavlefshme. Unë personalisht nuk do të doja që prindërit e mi të silleshin me mua sipas një libri, teksti apo trajnimi të bërë, sepse nëse unë do hapem me ta dhe do t’u tregoj për ditën time apo diçka tjetër që më shqetëson do të doja që dhe ata të bënin të njëjtën gjë me mua. Një individ në moshën time dëshiron të kuptohet, dëgjohet dhe të kuptojë që të tjerët kanë besim tek ai dhe e vlerësojnë atë.
Kush jam unë? Është një ndër pyetjet që i mundojnë të gjithë adoleshentët ashtu sikuse dhe mua. Unë jam një vajzë 14-vjeçare e cila përpiqet të balancojë jetën e saj sociale me pergjegjësitë dhe detyrat. Jap maksimumin tim që të mbajë rezultatet e larta në mësime dhe arritje të tjera. Por, pavarësisht mundit tim të tjerët vazhdojnë të presin akoma më shumë nga unë dhe, kur ndonjëherë i zhgënjej, ata më lëndojnë pa e kuptuar. Besoj se kështu ndihen dhe adoleshentët e tjerë. Disa vazhdojnë të përpiqen dhe të ecin përpara, disa të tjerë bëhen të varur nga mendimi i të tjerëve, ndërsa të tjerë rebelohen dhe fillojnë të përballojnë situata në mënyra agresive apo ofenduese.
Pavarësisht gjithë gjërave të përmendura më sipër, adoleshenca është një moshë shumë e bukur. Është mosha kur mund të ëndërrojmë dhe të besojmë që çdo ëndërr do të bëhet realitet. Gjatë kësaj periudhe ne zbulojmë dëshirat, aftësitë dhe mundësitë tona. Ndonjëherë zhgënjehemi sepse aftësitë tona kundërshtojnë dëshirat. Sidoqoftë, me kalimin e kohës dhe me njohjen e vetes arrijmë të shikojmë shumë aftësi të bukura te vetja dhe fillojmë të thurim ëndërra dhe të bëjmë plane për të ardhmen. Fillojmë të ngjisim shkallët e para që do të përcaktojnë rolin tonë në shoqëri dhe të ardhmen tonë. Kushdo dëshiron me gjithë zemër që të bëhet dikush në të ardhmen, dikush që të tjerët e shoghin si idhull ose dikush mendimi i të cilit vlerësohet.
Adoleshenca është mosha kur truri shpërthen me ide, nga më të bukurat deri te më absurdet. Është mosha kur mund të harrosh çdo gjë dhe të qeshësh me zë të lartë moskokëçarëse për mendimin që të tjerët kanë për ty, sepse po kënaqesh, sepse po bën atë që do. Kur je mes miqve që vërtet janë të vyer për ty nuk të intereson më se si dukesh, a të shkojnë rrobat apo a i ke flokët në rregull. Nuk të intereson nëse ajo vajza/çuni i bukur në anë të rrugës po mendon diçka negative për ty. E njëjta gjë ndodh kur arrin diçka që e dëshiroje me të vërtëtë. Kur fiton një konkurs, kur vlerësohesh për një punë që ke harxhuar kohë dhe djersë për ta kryer apo kur thjesht kupton që çdo gjë që po bën ia vlen.
Kjo moshë nuk është thjeshtë një periudhë stresi dhe paniku, siç thonë studimet e bëra, është shumë më shumë se aq. Sepse një adoleshent është një gonxhe e cila çel gjethe pas gjetheje, disa rriten dhe zbukurohen, disa vyshken dhe thahen, por në fund shohim një lule të bukur. Asnjë lule nuk është e njëjtë. disa kanë erë të mirë, disa kane formë të bukur dhe disa të tjera kanë ngjyrë tërheqëse. Secila u rrit në kushte të ndryshme, por në fund lulëzoi, pavarësisht çdo gjëje. Sepse çdokush është i bukur dhe i veçantë në mënyrën e vetë.
Si përfundim dua të them që vetë fakti që adoleshenca trajtohet si diçka e jashtëzakonshme apo e mbushur me probleme i bën adoleshentët që të besojnë që kanë kaq shumë probleme dhe që askush nuk mund t’i kuptojë. Adoleshenca është thjesht një moshë, sic është fëmijëria, sic janë të 30-etat etj. Vërtet kjo është koha kur ne mund të rrezikojmë dhe ëndërrojmë pa frikë, kështu që përse duhet ta mbushim veten me negativitet dhe me probleme të cilat nuk mund të quhen probleme të mirëfillta. Jam plotësisht e bindur se asnjëri prej nesh nuk do të dëshironte që në një të ardhme të kthente kokën pas dhe të mendonte ‘sikur…’ për çdo gjë. Në fund të fundit, në vrullin e adoleshencës nuk ka rëndesi objekti i emocionit, por vetë emocioni.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Pakora - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6015


Vepra te ngjashme
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqë...
droga
Lloji: Analize letrare
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që pr...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
Cfare eshte adolesh...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndr...
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
“Kujtoj me mall d...
Lloji: Ese argumentuese
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudh...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Pse kemi frikë nga...
Lloji: Ese argumentuese
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur t...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me munge...


Komentet e fundit!

Emri: ai djali
Email: reisejati@gmail.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: eri
Email: eligjatana123@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.