Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6215
Data e postimit: 2018-02-01 18:59:36
Shikime: 6704
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Adoleshenca

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Autori: T.N
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: teanishani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate her Lind pyetja:Perse nuk na kupton askush??Femijet ghithkush arrin ti kuptoj kur ato genjejne kur ato Jane te trishtuar apo te gezuar epo femijet jane transparent ne te shprehurit e ndjenjave sepse ato nuk e dine kuptimin e fjales "kompleks". A keni degjuar ndonjeher qe nje femije te vetvritet?!Pergjigja eshte Jo, vetem adoleshente por a e dini PSE. Sepse nje adoleshent e ka me te thjesht te mbyllet ne vetvete sesa te shpreh ate cka ndien.Une ndodhem vete ne kete faze sa te bukur por aq edhe te frikshme shpesh me ka ndodhur te mbyllem ne vetvete e te mos dua te degjoj askend.Por me pas kam filluar te shprehem.Cfare ndodh nese nuk e bejme do thoni ju! Epo arrin nje moment qe nuk mund te mbyllesh ne vetvete pergjithmone prandaj mrndojme se zgjidhja me e mire esht te marrim nje pale krah e te nisemi drejt parajses.JO edhe pse parajsa pershkruhet si nje vend me paqe e lumturi nuk esht vendi ku ju do te donit te jetonit.Me kuptoni se perse thash qe adoleshenca esht sa e bukur po aq e frikshme?!Ajo te shtyn te besh gjera qe lene pas pasoja te medha.Po kur qenka kaq e frikshme si ka mundesi te jete e bukur??Ka shume emocione te bukura e te keqija te cilat kur bashkohen te shtyjne qe te jetosh jeten.Ne adolescence ti mund te perjetosh dashuri,urrejtje,gezim,trishti m,zhgenjim.Ne adolescence ti mund te qeshesh si e cmendur e te harboesh me shoqerin tende.Ne adoleshnce e vetem ne adolescence ti mund te jetosh ndjenjet te qenurit e lire,e pavarur,e rritur por ndonjeher edhe e perkedhelur.Cdo dite qe kalon ne notojme ne detin e emocioneve tona.Por dicka duhet te dining sa do here te trishtoheni,mashtoheni,ofendoh eni apo te mbylleni ne vetvete lereni te kaloje sepse edhe vete adoleshenca eshte nje faze kalimtare.Mundohuni ta jetoni ate me te gjitha ndjenjat qe ajo na I jep ti provojme.Sepse shume shpejt vitet kalojne e me pas shohim veten tone he ulur ne karrigen e nje zyre apo ne shtepi me familjen duke rritur femijet tane gati per tu perballur perseri me problemet e tyre te adoleshences.Por qe nuk do te kemi mundesine ti perjetojme si at a.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     T.N - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6215


Vepra te ngjashme
mosha ideale
Lloji: Ese argumentuese
Per te jetuar sa me mire ne fillim duhet te njohim 5 fazat e saj te cilat jane:foshnje,femije,adolos...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Femijeria
Lloji: Ese vleresuese
Me mire femije apo i rritur?! Kjo eshte nje dileme, e cila shpesh here na ben te mendojme periudhen ...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
adoleshenca eshte nje periudhe ku cdokush po te kishte mundesine do te deshironte te kthehej.adolesh...
Veshtiresite e nje...
Lloji: Analize letrare
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk ...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...


Komentet e fundit!

Emri: my tablet
Email: mytablet@gmail.com
Komenti: eseja ka difektet e veta por ne pergjithesi eshte e bukur dhe shume realiste vazhdo te shkruash dhe do te permiresohesh.Mos i le njerezit e keqinj te te ulin poshte me negativitetin e tyre.Ndoshta zgjuarsia e atyre njerezve nuk arrin deri aty sa te shkojne ne thellesi te esese dhe te kuptojne thelbin e saj por shikojne vetem ne pjesen siperfaqsore, gjithsesi ji e motivuar gjithmone dhe mos harro te shkruash sa me shume.
  Pergjigju

Emri: my cellphone
Email: mycellphone@gmail.com
Komenti: jo shume e bukur eseja :(
  Pergjigju
Emri: my tablet
Email: mytablet@gmail.com
Komenti: ste pyti kush nqs do shkruj inkurajime

Emri: my cellphone
Email: mycellphone@gmail.com
Komenti: jo shume e bukur eseja :(
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.