Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6263
Data e postimit: 2018-02-20 22:14:17
Shikime: 8027
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: mjedisi dhe jeta jone

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Mjedisi
Autori: isabela
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: tirane
E-mail: isabelablack22@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane problem shkatrimin e ketij vendi ku me pas do lere pasardhesit e tyre sepse njerzve I jane erresuar syte vetem nga nje gje,PARAJA, mbreteresha e lojes. Ata jane verbuar aq shume ,sa mjedisin qe e rrethon,brenda dirites e shkatron vetem per perfitimet e veta. Duhet ti hapin syte nga ajo hije qe I ka pushtuar mendjen e te reflektojne sa me shpejte te munden pasi me vone do jete shume,por shume vone.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     isabela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6263


Vepra te ngjashme
Mjedisi dicka e cmu...
Lloji: Ese informuese
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vend...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
Jam...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
Shqiperia
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emd...


Komentet e fundit!

Emri: rrezi
Email: rreziiiii@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: o jare@haha.com
Email: izetnaleee@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.