Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6284
Data e postimit: 2018-03-03 09:19:37
Shikime: 13059
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 2

Titulli: Njeriu duhet te jete i pervatitur mire per cdo hap ne jete dhe per kete duhet te luftoje me veten dhe ambicjet e tij

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Njeriu
Autori: Gloria
Shkolla: Liko kostandini
Klasa: X4
Qyteti: Fier
E-mail: gloriaikonomi450@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakterit personal te njerzve.qe ne femijeri mesohemi me rrezikun dhe menyren se si te pershtatemi me te.duke u rritur njeriu duhet te jete i pergatitur per cdo stuhi te cilen jeta ia servir.
Ambicja lidhet shpesh me suksesin.por nje njeri ambicjoz mund te jete i motivuar te perdor arrogancen,ligesine per te arritur sukses.kjo menyre "luftuese" nuk eshte e mire nese personalitetin e krijon duke shkelur te tjeret.
Ambicja eshte ai synim qe ti i ve vetes per te arritur ate qe do.Kjo duhet te arrihet duke mos lenduar te tjeret apo duke mos i privuar ata te arijn suksesin e tyre.jeta nuk eshte gjithmon vetem sukses.nje njeri ambicjoz duhet te dij te pranoje edhe humbjen,duhet te dij te dashuroje,te fal,te ndjej gezim hidherim etj.duhet te mos ket frik nga sfidat dhe te perjetoj cdo emocion ashtu si jeta ia servir.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6284


Vepra te ngjashme
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Rendesi e lojrave
Lloji: Hartim
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane ...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Cesht bota? Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
sa i pavarur jam un...
Lloji: Analize letrare
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ash...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
Edukata,arma me e f...
Lloji: Ese argumentuese
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër n...
Fatin e zgjedhim ve...
Lloji: Ese argumentuese
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...


Komentet e fundit!

Emri: army-bts
Email: nergutioliverta12@gmail.com
Komenti: shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.