Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6298
Data e postimit: 2018-03-08 16:14:04
Shikime: 48234
Raporto

Likes: 126 Dislikes: 24

Titulli: lufta,fataliteti i jetes njerzore

Lloji: Ese argumentuese
Tema: lufta dhe pasojat e saj
Autori: e.s
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 8
Qyteti: Tirane
E-mail: enxhisaka2000@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera prej tyre qe vrasja e franc ferdinantit,e cila u be shkak per nisjen e pare te luftes boterore.Ku pati shume vdekje dhe humbje.Por,perse niset nje lufte?Shpesh ndodh per te perfituar me shume pasuri ose per te marre dicka me shume sepse njeriu asnjehere nuk mjaftohet me ate qe ka,por kerkon gjithnje e me shume,pavarsisht pasojave qe mund te kete kjo.Çfare pasojash sjell lufta per ne?E thjeshte vuajtje nga cdo ane.Por kjo gje nuk ndodh vetem nga ana materiale,por dhe nga ana fizike e psikologjike.Shume autore te brezit te humbur kane pasur vashtiresi psikologjike nga lufta.Njeri prej tyre ishte petro marko,i cili e pershkruan shume mire kete gje ne romanin e tij"Nata e Ustikes".Ai e pershkruan luften si nata e erret dhe e frikshme e cila mbeshtjell kedo me frike dhe mjegull te mistershme.Ne mbyllje te romanit te tij autori i njohur si Andrea Bora ne roman thote kete fraze "Ne e njohim fytyren e saj.Si fytyren e nenes.Po ajo a do te na njohe?Se ne po kthehemi nga ferri dhe ferri,ndoshta na ka shperfytyruar..."Ndoshta,autor i me kete fraze donte te tregonte se e dinte tashme qe nuk do te ishte kurre me ai i meparshmi qe ishte para se te nisej ne lufte.Ndoshta autori e dinte tashme se jeta e tij sdo te ishte me si me pare dhe se nuk do ta harronte kurre te kaluaren e erret qe kishte kaluar ne lufte.A eshte lufta fataliteti i jetes njerzore?Dhe po dhe jo...Lufta eshte nje nga fatalitetet e jetes njerzore por nuk eshte shkaktari i vertet i saj.Eshte e vertet qe lufta le shume plage por,plaget sherohen.Çdo plage mund te sherohet pavarsisht sa e rende eshte ajo.Lufta nuk eshte shkaktari i vertet i fatalitetit te jetes se njeriut.Sic e thame me pare lufta nis nga lakmia.E keqja e cdo njeriu eshte lakmia per pasurine e tjetrit.Lufta nis nga lakmia dhe xhelozia.Por prap natyra e njeriut krijohet nga edukimi i tij.Nese nje femije edukohet keq ose dhunohet ne te ardhmen ky femije do te dhunoje femijet e tij sic kane bere dhe prinderit e tij me te.E njejta gje ndodh me luften.Lufta sjell humbje te cilat sjelin urrejte,hakmarrje dhe lakmi dhe gjithcka fillon nga e para,duke krijuar keshtu luftra te tjera.Ndoshta ne te vertet shkaktari i vetem i fatalitetit te jetes se njeriut eshte vete natyra njerezore.Ne fund te epitafit te tij Ernesto Sabato ka shkruajtur"Paqe" dhe kur e pyeten se pse,ai u pergjigj:"Sepse jeta ime ka qene shume e komplikuar dhe e veshtire.Ndoshta ngaqe dhe femijeria ime ka qene shume e trazura.Them"paqe",per te thene:mjft me me kete gjendje.Paqe besoj se do te jete vdekja."Ndoshta ai ka dashur te na tregoje se nese nuk i japim fund luftes,hakmarrjes dhe urrejtjes atehere,njerzimi nuk do te jete kurre i lumtur dhe vetem vdekja do te jete paqja per ne.Stop dhunes,hakmarrjes dhe ndjenjave te tjera negative qe te kete sa me shume paqe,dashuri e lumturi dhe sa me pak frike dhe urrejtje.Jeta vetem njehere jetohet ndaj jetoje ate ne paqe dhe lumturi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     e.s - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6298


Vepra te ngjashme
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
Lufta ,fataliteti i...
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes s...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
lufta fataliteti i ...
Lloji: Analize letrare
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte s...
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
te jetosh ne paqe
Lloji: Ese shpjeguese
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ...
Paqja dhe lufta
Lloji: Poezi dramatike
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbi...
Dhuna ndaj grave
Lloji: Ese informuese
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativis...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...


Komentet e fundit!

Emri: Lola
Email: Lola@gamil.com
Komenti: Spr ♡♡♡
  Pergjigju

Emri: hbbhjjnk
Email: vhvhgvgcg@gmail.com
Komenti: spr
  Pergjigju

Emri: qaniu
Email: qaniu@gmail.com
Komenti: Ishte shume e bukur dhe me hyri shume ne pune plus kishte dhe shume pak gabime drejtshkrimore
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.