Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6520
Data e postimit: 2018-10-28 11:01:45
Shikime: 15337
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 0

Titulli: Ismail Kadare, gjeniu i letërsisë shqiptare

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ismail Kadare
Autori: Maggie S.
Shkolla: Gjimnazi Milot
Klasa: 11B
Qyteti: Milot, Kurbin
E-mail: dmarinette65@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk është zbehur në asnjë çast. Sapo ka festuar 82-vjetorin [ose cfaredo moshe te kete arritur], por deri më sot mosha nuk e ka penguar të bëjë punën e tij mjeshtërore. Fjalët e tij kanë akoma forcë, thellësi dhe moral të pabesueshëm. Ai i meriton me të drejtë çdo çmim e lëvdatë, sepse thjesht duke shkruar ka arritur ta ngrejë lart letërsinë shqipe duke nxjerrë në pah vlerat unike dhe të paçmuara që ajo ka; ka "thyer heshtjen" që na kishte mbuluar dhe "ka ngritur zërin" në emër të të gjithë shqiptarëve. Me plot gojën mund të themi se ai është një hero kombëtar me vlera për kombin tonë dhe çdo vepër e tija është një thesar më vete për Shqipërinë. Kadare ia doli që në mes të një regjimi të ashpër të shkruante vepra rebeluese e njëkohësisht madhështore, në të cilat jo vetëm shqiptarët, por edhe e gjithë bota mund të gjejë veten. Veprat e tij përcjellin vlerat tona më të mëdha historike dhe Ismail Kadare ishte ai që i solli në "skenën" botërore të artit këto vlera, të përkthyera në më shumë se dyzet gjuhë. Sepse kur vjen puna për të shkruar diçka tërësisht origjinale dhe magnetizuese, Kadare ka vërtet duar të arta. Gjithë krijimtaria e tij është e mbushur me një gjenialitet të papërshkrueshëm, me emocione të forta e të theksuara, me njohuri sa konkrete aq edhe abstrakte, me copëza shpirti të derdhura rrëmbyeshëm me një stil autentik që të tërheq e të bën për vete. Dikur Kadare e kishte pothuajse të ndaluar të shkruante, sot ai, gjithë kolegët e tij dhe Shqipëria në tërësi është e lirë, ashtu siç ka dashur gjithmonë të jetë. Sot e gjithë bota e njeh dhe e çmon punën e palodhur të Kadaresë dhe origjinën e tij shqiptare, të cilën ai s'e ka mohuar kurrë. Emri i Ismail Kadaresë ka hyrë prej kohësh në historinë botërore të letërsisë dhe aty do të mbetet, deri në përjetësi...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Maggie S. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6520


Vepra te ngjashme
Ese per ismail kada...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqy...
"Kush e solli Dorun...
Lloji: Analize letrare
"Kush e solli Doruntinën" është një novelë shumë e njohur e shkruar nga Ismail Kadare.Ajo ka v...
shkrimtaret shqipta...
Lloji: Pershkrim
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Li...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
deshira ime
Lloji: Ese shpjeguese
Dëshira për ‘u bërë shkrimtare Dëshira ime më e madhe në botë është të bëhem shkrimta...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Katdrealja e Parisi...
Lloji: Analize letrare
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman ...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...

Lloji: Analize letrare
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rën...


Komentet e fundit!

Emri: xhimi
Email: xhimi@gmail.com
Komenti: perfekt astrumella cipidella estromitella me nutela
  Pergjigju

Emri: HEEEEEE
Email: HHHFJFKCJ123@GMAIL.COM
Komenti: MAHNITESE
  Pergjigju

Emri: Hello
Email: Hello@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.