Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6667
Data e postimit: 2019-01-18 20:16:53
Shikime: 6983
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Une dhe gabimet e mia

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gabimet
Autori: Pau
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: paula.merkaj13@gamil.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje.
Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbesoret.Tek ato te cilat ti lendohesh ose lendon me shume dike shpirterish ose emocionslisht.
Shumica e gabimeve ngelet ne mendjen tone,ato me fatalet dhe me te keqijat.
Te cilat mendja jone nuk mundet ti harroje.Ne te tilla raste kjo na ben te flasime me vetveten ose me ndergjegjen tone.Gabimet e mia jane si ato te voglst ashtu dhe me te medhate.Kto te fundit kane rendesi shume te madhe.Pasi une perpiqem te mos ti bej, por ato vetvetiu ose thene ndryshe pa vetedijen tone.Ato te cilat na ngrene shume pikepyetje ne veten tone.
Jo fizikisht , por menderisht .
Une shpesh here them se gabimet jane te gabuara dhe e konceptoj shume mire kete gje, por gabimet jane pjese e jetes time dhe une kete gje nuk mundem ta pengoje.
Sepse fati eshte fat dhe rrjedhen e historise te jetes tone e shkruajme vete ne , me te mirat e te keqijat e saj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Pau - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6667


Vepra te ngjashme
Gabimet jan pjesë ...
Lloji: Ese pershkruese
Qdo njeri bën gabime qoft i madh apo i vogel..por jo qe ne i bëjm me qellim por ato fatketsisht nd...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
Te gjithe gabojme
Lloji: Ese informuese
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime ...
Shkolla cerdhe e di...
Lloji: Hartim
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cer...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
Te gabosh dhe te fa...
Lloji: Ese filozofike
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gab...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
miqte e mi
Lloji: Ese pershkruese
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qes...
"GABIMET" pjese e J...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet mendojne dhe veprojne ne menyre racionale.Jane teper te rrembyeshem ndonjehere bejne ve...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.