Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6908
Data e postimit: 2019-08-31 17:06:17
Shikime: 4007
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Mbresa udhetimesh

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Udhetime
Autori: Megi Harizi
Shkolla: fan.s.noli
Klasa: 7d
Qyteti: Tirane
E-mail: valmira.harizi@fshnstudent.info

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vogël që rrezaton në mes të fushës se verdhë. Pse ajo lulkuqe nuk ka dëshirë të jetë e verdhë, sepse ajo e di që është e vecantë dhe bën dallimin. Si kjo lulkuqe duhet të jemi të gjthë, në mënyrë që të gjithë të jemi të vecantë. Sa herë që bie borë përpiqemi të gjejmë një flokë borë të vecantë, ndryshe nga të tjerat. Pse të mos jemi dhe ne si ajo flokë borë që gjetëm dhe mezi presim t’ia tregojmë të gjithwve, pse ne duhet tw jemi tw zakoncwm kur të gjithë e kanë mundësinë të jenë ndryshe? Kur fillon të jesh vetvetja në thellësitë e tua dhe e dashuron çdo qelizë të asaj çfarë je, ke filluar ti bësh vetes një mirësi të pafund! Jo vetëm sepse ti fillon e ndihesh i lumtur, i kënaqur dhe i plotësuar së qënuri besnik ndaj asaj qënie me të cilën do kalosh gjithë jetën por, gjithashtu sepse bota do të përfitojë më të mirën nga përvoja jote, sepse kur ti te bësh dicka, duhet tw dishë, që ishe ti plotësisht ai që e bëre. Ti mund ta ndjesh mirësinë e të qënurit vetvetja, së jetuari plotësisht jetën ashtu siç je, i çuditshëm dhe dyshues dhe me të gjitha defektet e një qënieje jo të përkyrer. Kur je vetvetja dhe i ngrohur në shpirt, ju po e bëni gjithçka me dashuri. Dëshiron të shkosh për eskursion? Shko. Të pëlqen të pikturosh? Bëje Nëse je ti – bëje, dhe duaje veten për atë që po bën. Të rrezatosh dashuri, të kesh një zemër më të shëndetshme, të ndërtosh mardhënie më të forta dhe ta mbani veten të rrethuar me pozitivitet – kush nuk do i dëshironte të gjitha këto? Këto janë mënyrat e pafundme, të egra dhe të ndërthurura që do ju bëjnë të ndiheni dhe të jetoni më mirë, vetëm duke qënë vetvetja dhe duke e dashur atë! Duhet ta duani veten, sinqerisht. Nuk ka në botë një të dytë si ju – dhe kjo është diçka e mirë! Kështu që ngrije veten në ato frekuenca vibrimi të larta. Do t’i ndjeni qelizat tuaja duke shkëlqyer, do keni një zemër më të shëndetshme, lidhje më të lumtura dhe një botë me pozitivitet…Ji vetvetja! Dhe duaje atë. Veç ti e ke në dorë ta bësh këtë!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Megi Harizi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=6908


Vepra te ngjashme
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Të duash
Lloji: Hartim
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufi...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Jini vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rret...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .A...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.