Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7009
Data e postimit: 2019-11-21 18:09:19
Shikime: 6349
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: libri apo interneti

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese libri apo interneti
Autori: Dritan Idrizi
Shkolla: "Xhorxh Soros"
Klasa: 8b
Qyteti: Rrogozhin
E-mail: dritanidrizi92@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje thesar I cmuar, ku cdo faqe ka vleren e saj, ku pas cdo personazhi, ndodhet nje sekret i jetes se autorit.Libri eshte aq I cmuar per njerezit me shpirt te madh, sa parate per njerezit e ‘pangopur’. Nderkohe ekziston nje tjeter bote, bota virtuale, ku cdo faqe qe hap ka informacione per te gjitha gjerat qe na rrethojne. Mjafton vetem nje klik dhe gjen cfare te deshirosh. Eshte nje bote pertej universit. Permban shume gjera brenda ne vetvete. Ne ditet e sotme ke mundesine te komunikosh me familjen tende, me miqte e tu edhe sikur t’iu ndaj nje det I tere. Kur ke kohe te lire thjesht mund te klikosh nje loje, nje video, ose thjesht muzike dhe koha kalon sa hap e mbyll syte, por natyrisht qe interneti ka avantazhet dhe disaavantazhet e tij si p.sh: obeziteti, sjell mosqartesim ne shikim etj. Libri dhe interneti jane ne kontradite me njeri-tjetrin, ngjasojne si drita me erresiren, e kripura me te emblen, dimri me veren. Sipas mendimit tim nje medalje te arte meritojne autoret e librave, te cilet jane frymezuar nga dicka qe kane sjellur ne doren tone mendimet e tyre dhe kane krijuar nje bote, shume ndryshe nga realiteti…Ne anen tjeter qendrojne me mijera njerez qe kane punuar per te na sjelle sa me shume informacione per fusha te ndryshme...






Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dritan Idrizi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+argumentuese&id=7009


Vepra te ngjashme
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
Libri "mema e dijes...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Libri
Lloji: Ese vleresuese
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te le...
ESMERALDA DHE KUAZI...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE<KURRE MOS E GJYKO LIBRIN NGA KOPERTINA> QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA ...
Kohet e Sotme
Lloji: Hartim
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha...
Libri,shoku im i ng...
Lloji: Ese vleresuese
Nje kohe e keqe,me nevoitet ngushellim,me nevoitet ngushellim,me nevitet dike I cili do me kuptoj.Ps...
Libri-burimi i ditu...
Lloji: Hartim
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i ...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...


Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: iliruka@gmail.com
Komenti: Te gjithe njesoj e paskeni bere duket kopja hapur
  Pergjigju

Emri: soni
Email: sonisoni@gmail.com
Komenti: Bravo
  Pergjigju

Emri: sdu
Email: sdumar@jajaja.com
Komenti: Te lumte.Shume bukur e ke krijuar zemra e vogel(edhe pse e ke kopju)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.