Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5163
Data e postimit: 2016-04-11 17:05:17
Shikime: 7972
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Frika...

Lloji: Ese filozofike
Tema: Frike...
Autori: Erika Ciku
Shkolla: Eftali Koçi
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: erika.ciku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbushur me paqartesi dhe mllef ... Frike per te jetuar se mund te vdesesh nga pak e cdo dite .... Frike per te hedhur nje hap se mbase esht i gabuari .... Frike per te qendruar me ty se mund te te humbas .... Frike per te pare lindjen e diellit sepse dia mund te shkoj keq .... Frike per te pare perendimin se endrrat e tmerrshme te lodhin trrurin ..... Frike per te qene nje njeri sepse mbase per te tjeret nuk mund te jesh i tille ..... Kjo eshte jeta e mbushur vetem me FRIKE dhe gjithmon do te jete !!! Armiku me i madh i jetes time eshte frika por duhet ta mposht ate .... Beso ne vetvete .............



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erika Ciku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+filozofike&id=5163


Vepra te ngjashme
frika
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasiguris...
ese per friken tend...
Lloji: Ese shpjeguese
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa...
frika
Lloji: Ese shpjeguese
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo ima...
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
me duhet te hesht
Lloji: Poezi dashurie
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne ...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...


Komentet e fundit!

Emri: dksdhjkf
Email: anonim@gmail.com
Komenti: bravvvaaaaaaaaa
  Pergjigju

Emri: gersi
Email: gersi.dalliu@gmail.com
Komenti: e lezetshme si ese me pelqeu
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.