Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6582
Data e postimit: 2018-11-19 17:42:06
Shikime: 18364
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 4

Titulli: jeta,liria dhe kerkimi i lumturise

Lloji: Ese filozofike
Tema: lumturia
Autori: jona
Shkolla: dhaskal todhri
Klasa: 11a
Qyteti: elbasan
E-mail: jona.baku@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj.
Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas ksaj qenie evolucionare.Duke u mare me ceshtjet me te rendesishme te ngritura rreth tij dhe per te.
Pike se pari ,le te shohim nje nga koncepte bashkejetuese me qenie njerzore jeten. Asaj eshte munduar ti jepet nje kuptim,te tjere jane munduar te gjejne qellimin e tyre ne jete,por disa te tjre jane thjesht ne kerkim te lumturise brenda saj. Por, ceshte lumturia ne thelb?
Une do te thoja qe ne kete jete,njerezit jane te afte te perjetojne vetem pikeza lumturie dhe pikerisht per kete te gjithe jane ne kerkim te gjetjes se nje lumturie infinitive. Te asaj luturie qe nuk do i ndahet kurre figures se qenies se tij. Rrjedhimishte lumturia kthehet ne qellimin e tyre ne jete. Rendja pas saj,kerkimi i saj dhe ne fund prekja e lumturise. Ku ne kete pike njeriu ndihet i finalizuar,ku ai tashme ja ka arritur asaj cka kerkuar gjithmone dhe tanime e kupton mire ceshte lumturia.Por une nuk mendoj keshtu. Ky njeri qe ndihet me ne fund i lumtur,nuk mendoj se eshte plotesishte i tille. Ai ka qenë gjate gjithe jetes se tij “ne kerkim te lumturise”duke sforcuar keshtu mendjen e ne varesi te saj trupin. Duke prishur mireqenie mendor-fizike, ai nuk arrin te shohe qe perdja te cilen i ka vene syve e largon gjithmone e me shume nga lumturia e shumekekuar dhe po kushtezon qe tia bej te pamundur vetes arritjen e saj. Pra rendja dhe kerkimi i etur drejt lumturise te ben te venisesh kuptimin e saj dhe te mos e njohesh ate as kur ta kesh.
Se dyti,koncepti i lirise. Liria eshte e drejta hyjnore dhe universale e gjithesecilit. Liria ka lindur bashke me njeriun dhe eshte e pamohueshme per te. Vetem nje njeri i lire mund te arrije te jete i lumtur. Duke mos gezuar plotesisht te drejten e lires,nuk eshte e mundur te konceptosh lumturine duke qenë se lidhja midis te dyjave eshte e drejtperdrejt.Njera ndikon ne menyre direkte tjtren.
Trinomi jete,liri,lumturi eshte bere nje nje togfjalesh duke vulosur lidhjen e tyre te patjetersueshme,te drejteperdrejt dhe te pazgjidhshme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     jona - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+filozofike&id=6582


Vepra te ngjashme
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Lumturia dhe dhimbj...
Lloji: Ese argumentuese
Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dor...
''I tille eshte fat...
Lloji: Analize letrare
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithck...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
Jeta...
Lloji: Ese filozofike
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragje...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...


Komentet e fundit!

Emri: asssss
Email: as@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.