Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7650
Data e postimit: 2021-04-05 12:17:54
Shikime: 2949
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Te rrosh a te mos rrosh

Lloji: Ese filozofike
Tema: Hamleti
Autori: Liza
Shkolla: Mihal Nako
Klasa: 10b
Qyteti: Lushnje
E-mail: licimariliza@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te rrosh a te mos rrosh...
Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes...
Te jetosh cfare te sjell fati, te jetosh te hidhuren dhe te emblen e gjithckaje,te jetosh me perbuzjen e njerzve...Valle a mund ta duroj? Shpeshhere kur ndodhesh ne kete dieleme hedhim syte nga vdekja.Dikush per ti shpetuar kesaj jete vendosin te kryejne vetvrasje per te shpetuar nga vuajtjet dhe ndeshkimet e fatit, ndersa dikush tjeter zgjedh te jetoj jeten duke enderruar. Me mire te jetesh... Duhet ta shijojme jeten, sepse zgjat me pak se vdekja. Te jetosh sepse prandaj eshte dhene jeta.Jeta eshte nje dhurat nga zoti,nje sprove, ku njeriu sprovohet me menyra te ndryshme. Jetoje jeten me te mirat dhe te keqijat e saj.Te bejme te pamunduren te mundur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Liza - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+filozofike&id=7650


Vepra te ngjashme
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjes...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese argumentuese
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pj...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
jeta
Lloji: Ese informuese
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fa...
Njeriu pёrball dil...
Lloji: Ese filozofike
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndie...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbet...
jeto
Lloji: Analize letrare
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar...
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.