Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7955
Data e postimit: 2022-06-05 10:46:19
Shikime: 1062
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Jeta

Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Halit Trakanaku
Shkolla: Gjimnaz
Klasa: 10
Qyteti: Belsh
E-mail: htrekanaku@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shkrim i lire …..

Jeta !
Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato qe me erdhen nder mend …
JETA eshte thjesht nje fraksion kohe i shkurter , e shpejte , e pakapshme nga neuronet e njeriut dhe i vetmi avantazh eshte qe ajo perdor efektin slow motion . Ajo eshte e eger ne thelb , te perplas , te hedh neper shtigje e humnera te pafundme ku te duhet force qe t’ia dalesh . Ne nje moment kur njeriu mediton , mendon per vitet qe kane kaluar , mendon per sekondat , oret qe mbrapsh nuk kthehen e kur vetes ia shtron pytjen : “ Cfare bera ne kete kohe ?” ,e mezitet kur pergjigja eshte nje bashkesi fi …. deshtim total . Sot njeriu helmon , godet , gjuan e vret vetem prej egos se babzitur te tij . Mos o njeri ! Nje fjale e jotja vret breza te tere , nje veprim i joti shkakton deme te pallogaritshme . Sot jeto per te thene jetova me denjitet , jeto qe dheu te mos rendoj ne fund , jeto duke shijuar te gjithe te mirat e kesaj enderre te quajtur bote ! Do te vi nje moment kur vidjoja e jetes tende do te vi drejt perfundimit e atehere mos mendo qe vidion do te mund ta kthesh mbrapsh perseri . Mendo qe kete vidio ta keshe mbushur me lule e qe te kenaqesh cdo kend qe e sheh ate e qe eshte krenar me ty . Mos urre ! Urrejtja vec urrejtje shton ! Kur mendon qe te gjithe hallet e botes te kane renduar .. mos u shqeteso , kjo eshte thjeshte shenja qe do te beje me te forte te nesermen , do te jete shenja qe do shpetoj . Cdo gje ne kete bote eshte kalimtare .. durimi eshte paresor dhe cdo gje qe ben ne dobi te asnjerit eshte humbje kohe pa te drejte kthimi … Kjo eshte jeta , nje sprove per cdo njeri , nje genjeshter por ndryshe nga genjeshtra klasike ajo i ka kembet e gjata . Ajo eshte nje mision qe duhet permbushur me denjitet ashtu sic te ka hije dhe gjithmone perpiqu te triumfosh !
Dy fjale per ta perfunduar : “ Sot mos bej keq , jeto i lumtur me qenien tende , gezohu me ate qe ke sepse ne fund nga dy metra katror e shumta mund te marri secili “… ( pikat ne fund sepse ajo vazhdon ) 😏





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Halit Trakanaku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+filozofike&id=7955


Vepra te ngjashme
jeto
Lloji: Analize letrare
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar...
Jeto
Lloji: Ese argumentuese
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
Te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese informuese
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje p...
Harmonia ne shoqeri
Lloji: Poezi dramatike
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nena...
Jeta ime
Lloji: Ese pershkruese
babai
Lloji: Poezi personale
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI N...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.