Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5747
Data e postimit: 2017-04-01 13:13:44
Shikime: 13755
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Fjalet e urta dhe aforizmat

Lloji: Ese informuese
Tema: Fjalet e urta dhe aforizmat
Autori: Brikena
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8 c
Qyteti: tirane
E-mail: brikena@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim apo gjykim të rrumbullakësuar. Ato janë rezultat i përvojave të gjata jetësore, që janë verifikuar shumë herë në rrethana të ndryshme jetësore. Fjalët e urta popullore zakonisht përbëhen nga një fjali, e thjeshtë apo e përbërë, por ato mund të kenë edhe formë të reduktuar, eliptike ndersa aforizmi është të shprehurit ne formë te shkurtër, të thjeshtë dhe te thënë në mënyrë të mprehtë, ose të shprehurit e një ideje shpirterore e përmbledhur dhe e thënë në formë paradoksale. Ndër të parët e përdori Hipokrati në përmbledhjen e këshillave të shkurtra mjekësore - Aphorismoi. Si shembull tipik i te shprehurit aforizmi është ky: " Veprimi më i mirë që mund të ndërmirret është; të mos ndërrmarrim asgjë."



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Brikena - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+informuese&id=5747


Vepra te ngjashme
Urtësia
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Urtësi është një gjë që është e vërtetë ...
nena
Lloji: Fjale te urta
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shk...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. ....
veshje popullore pe...
Lloji: Ese pershkruese
Veshjet popullore, janë pa dyshim një nga manifestimet më të fuqishme të kulturës tradicional...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese argumentuese
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk d...
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...
Fjalë të urta & T...
Lloji: Fjale te urta
** Njeriu i zgjuar dëgjon një fjalë dhe kupton dy... ** Asgjë nuk është më provokuese sesa...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...


Komentet e fundit!

Emri: arie,a
Email: arielaterzu@gmail.com
Komenti: ik re qelbesira muti
  Pergjigju

Emri: Beni OTR
Email: beniotr@yahoo.com
Komenti: Mora shkas nga mbi shkrimi mos perdorni fjalor banal dhe do doja te thojha dicka ne lidhje me esene. Me pelqen tema si eshte zhvilluar dhe aforia dhe shtjellimi i ceshtjeve te ndryshme si nentemes duke perdorur elemente stiliustike.
  Pergjigju
Emri: Anonim
Email: anonimanonim@gmail.com
Komenti: Tmn shume bukur e ka ba . Apo ndoshta ti per vete se ben dot dhe ke inat? Vazhdoni te shkruani ./

Emri: fero
Email: fero.boss22@mail.come
Komenti: po nrm qe e ka ber bukur ka tru gjeniu ajo


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.