Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1351
Data e postimit: 2013-07-15 11:03:00
Shikime: 39111
Raporto

Likes: 36 Dislikes: 11

Titulli: Klasa ime

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Klasa
Autori: Tedi Totojani
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 6A
Qyteti: Korce
E-mail: tedi2000@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nje gje tjeter e nuk do ta harroj eshte klasa ime. Por kete vit kam nje klase te re. Ka kaluar rreth 1 vit e gjysem qekur kemi ardhur ne kete klase. Ajo eshte bere nje pjese e rendesishme e kujtimeve te mia gjithashtu. Kushedi cfare castesh te tjera te bukura do te kalojme edhe keto dy vjet ne ate klase.
Klasa ime e re eshte speciale gjithashtu. Thuhet se kjo eshte klasa me e mire ne te gjithe shkollen. Kjo fale mesues Bedriut; nje nga mesuesit me te rrepte dhe te rregullt te shkolles i cili e ka kete klase ne kujdestari. Ndodhet ne nje pozicion shume te mire ne katin e pare, prane hyrjes kryesore. Klasa ka banka disi te prishura me shkrime dhe “gdhendjet” qe kane bere nxenesit atje. Bankat dhe karriget jane te larta dhe te rehatshme. Largesia mes tyre eshte e mjaftueshme gjithashtu. Ne te majte te klases gjenden 4 dritare. Meqenese jemi ne katin e pare dritaret kane kangjella te vendosura. Gjithsesi ne ende mund te shikojme kur femijet lozin ne kopshtin perpara. Ne te djathte kemi kendin e klases,ku mund te shikojme aktivitetet per muajin, foton e nxenesve te dalluar,te drejtat dhe detyrat tona dhe disa shprehje te njohura. Ne te gjithe klasen jane vendosur punime te bera nga vete nxenesit, ose zbukurimet e mbetura nga festa e vjetshme e vitit te ri.
Nese do te me duhej te zgjidhja nje vend ku mendimet tona mund te shpreheshin lirshem, ku mund te bisedonim pa ndroje apo ku kalohen disa nga castet me te bukura te femijerise, eshte klasa ime. Nje nga castet me te bukura ndodh kur bie zilja, dhe nxenesit e shperndare neper klase kthenen ne bankat e tyre,hapin librat dhe presin mesuesin e ores tjeter. Nje qetesi krijohet ne ate cast. Klasa ime eshte edhe nje vend te qeshurash. Kur vjen ndonje mesues qe neve na ben per te qeshur,ne mezi e presim oren e tij. Shpesh qeshim kur shoket bejne ndonje gabim, kur mesuesi ben ndonje shaka, apo kur Kozi (shakatori i klases tone) na ben per te qeshur. Sigurisht qe pas te qeshurave mund te kete dhe zenka, por jemi femije dhe pajtohemi shpejt! Ne klasen time jane te shpeshta edhe emocionet e shumta! Ndoshta nuk na besoni. Por vec ta shihni si na rreh zemra kur jemi gati te japim nje provim, apo kur mesuesi fillon te na thote rezulatatet e testeve.
Shpesh me vijne nder mend gjerat qe kemi kaluar ne klase. Mesuesi na ka vene ne banke ne menyren e vjeter vajze-djale. Natyrisht ne nuk do t’i kemi bisedat dhe aq te natyrshme me vajzat, prandaj ne disa ore nderrohemi per te ndenjur me shoket qe na pelqejne me shume. Ne shumicen e rasteve kur nderrohemi, une rri me Kozin, sic thashe shakatorin e klases. Ne qofte se ne qendrojme bashke, bejme shakara te pafundme. Qeshim me “shokun bullafiq” ne klasen tone, me nxenesin me te gjate, me vajzen me llafazane, me ndonje gabim qe ben mesuesi, me ndonje shaka qe na e thote mesuesi, apo here-here edhe me veten tone!
Nxenesit ne fund te fundit vijne ne shkolle per te mesuar, kete bejme dhe ne. Kenaqemi shume kur mesojme gjera te reja, kuriozitete apo kur mesojme se kemi marre note maksimale ne testim. Por sigurisht gjejme menyren tone per ta bere mesimin me interesant. Me disa mesuese nuk ka nevoje pasi shpesh na bejne shakara duke e bere mesimin interesant. Kurse me mesuese te tjere mesimi eshte aq i merzitshem sa tere ores bejme gallate dhe nuk mbajme mend asgje. Si pasoje duhet ta lexojme mesimin me shume here per ta mesuar.
Ne kujdesemi mjaft per klasen tone. Kjo eshte ndoshta edhe fale mesues Bedriut (sic thashe mesuesit me te rrepte te shkolles), i cili shpesh “na terheq veshin” per kujdesin qe tregojme ndaj klases. Cdo nxenes e kryen me rradhe pastrimin e klases. Nje nxenesi afersisht i bie ta beje pastrimin kater-pese here ne nje vit shkollor. Shumica e nxenesve e bejne pastrimin me kenaqesi (por jo une). Edhe kur na duhet te bejme ndonje rregullim per klasen, mesuesi na cakton detyrat per ta realizuar sigurisht me ndihmen e prinderve. Mesues Bedriu eshte shtysa per tu kujdesur per klasen, por dhe ne e kuptojme qe duhet te bejme me te miren tone, pasi do te qendrojme ne kete klase edhe 2 vite te tjera.
Klasa ime eshte nje vend qe nuk do ta harroj kurre. Sic nuk harrohen vitet e shkolles 9-vjecare, ashtu nuk harrohen dhe momentet e bukura qe kemi kaluar ne kete klase. Shpesh kur bisedojme me shoket gjate pushimeve verore themi: ”Shyqyr qe mbaroi shkolla”. Por nuk mendojme me te vertete ashtu (te pakten une nuk mendoj ashtu). Ne qofte se nuk do te kishim shkolle nuk do t’i kalonim kurre castet e bukura qe kalojme ne ambientet e saj. Ne nuk e shikojme klasen thjesht si nje ambient me disa banka e karrige. Ne e shikojme si nje ambient ku mund ta themi mendimin tone pa frike, e ku mund te jemi te lirshem, ku nuk ka rendesi kush jemi, te gjithe mund te flasim e te punojme se bashku.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Tedi Totojani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=1351


Vepra te ngjashme
Peshorja e jetes
Lloji: Pershkrim
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E prano...
mesuesit tane
Lloji: Ese vleresuese
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithck...
ne klase
Lloji: Tregime erotike
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e ...
mesuesi
Lloji: Poezi lirike
me ty ne kaluam 4 vjet na duket...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
ndryshimi nga cikli...
Lloji: Analize letrare
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me p...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
vec per 7-1
Lloji: Poezi personale
Ato emra qe ne banka i shkruam ...
GJITHMONE DO TE MBE...
Lloji: Poezi personale
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR ...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...


Komentet e fundit!

Emri: Mellini
Email: melinda toshkollari. 11@gmail. com
Komenti: Eshte superr ★ ★ ♥ ♥ ♥
  Pergjigju

Emri: o xhaxh sabri
Email: ke harruar mbiemrin ahmet @yahoo.com
Komenti: MIR MASHALLA TE KEQEN NENA
  Pergjigju

Emri: sabrie
Email: sabri @yahoo.com
Komenti: O te keqen nona shume e bukur po per mbledhjen 2+1 e di se 2 klase shkolle i kam ber
  Pergjigju

Emri: o xhaxh sabri
Email: ke harruar mbiemrin ahmet @yahoo.com
Komenti: MIR MASHALLA TE KEQEN NENA
  Pergjigju

Emri: altin
Email: altin_rexhepi_7@hotmail.com
Komenti: shum mir
  Pergjigju

Emri: arizona
Email: arti_58@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: are
Email: arebajraktari@gmail.com
Komenti: jam kryetare e klases duhet te marr masa per diciplinen e klases si ta bej qe klasa jone ne te vertet te permisohet ajo eshte shume e zhurzhme duhet patjeter te bej dicka ju jeni me te miret ju lutem me ndihmoni
  Pergjigju

Emri: elinda
Email: elinda-morina@outlook.com
Komenti: un nuk mund ta pershkruaj se sa me pelqe
  Pergjigju

Emri: elinda
Email: elinda-morina@outlook.com
Komenti: un nuk mund ta pershkruaj se sa me pelqe
  Pergjigju

Emri: sufa
Email: sufa788@hotmail.com
Komenti: nuk di se si ta përshkruaj mendimin tim unë mendoj se je numër/
  Pergjigju

Emri: shaha
Email: shaha.thaqi@outlook.com
Komenti: /
  Pergjigju

Emri: sabri
Email: sabri-valmir@outlook.com
Komenti: shume mire
  Pergjigju

Emri: yllka dina
Email: yllka2000@gomail.com
Komenti: shumm bukuuurr veq vazhdoni
  Pergjigju

Emri: antonela
Email: antonela-ademi@hotmail .com
Komenti: me pelqen shum shum
  Pergjigju

Emri: lule
Email: lulja-vera@live.com
Komenti: shum mir e paskni shkru
  Pergjigju

Emri: xoni
Email: xonii.pr@hotmail.com
Komenti: une kam qef mu ba futballer
  Pergjigju

Emri: eroni
Email: ponZz*parK*@hotmail.com
Komenti: pra poein z
  Pergjigju

Emri: sueda
Email: sueda.13@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: shpresa
Email: shpresa.1@live.com
Komenti: shummmm shum e bukur ju lumte ju pergezoj a mund te ma shkruani nje ese qe quhet ese aktrimi pliz ju lutemm
  Pergjigju

Emri: lola
Email: princi_2013@hotmail.com
Komenti: shkruani me mir me mir
  Pergjigju

Emri: Dina
Email: dina_albi@live.com
Komenti: numer 1 je shum e bukur
  Pergjigju

Emri: eri
Email: gugaeri@yahoo.com
Komenti: shum e bukur
  Pergjigju

Emri: anna
Email: antonella.1.b@hotmail.com
Komenti: e gjate por e bukur./
  Pergjigju

Emri: anna
Email: antonella.1.b@hotmail.com
Komenti: e bukur
  Pergjigju

Emri: stela neross
Email: stelaneross@gmail.com
Komenti: sh bukur tedush
  Pergjigju
Emri: tedi
Email: tedi2000@live.com
Komenti:

Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: edhe kjo me pelqen
  Pergjigju
Emri: tedi
Email: tedi2000@live.com
Komenti: prap flm


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.