Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3027
Data e postimit: 2014-11-08 22:34:36
Shikime: 118469
Raporto

Likes: 149 Dislikes: 31

Titulli: Familja ime dhe une

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Familja ime dhe une
Autori: FIORI
Shkolla: Gjimnazi:"Gramoz Palushi"
Klasa: X
Qyteti: Tirane
E-mail: tinnatina99@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi.
Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vleresojme njerezit e dashur qe na rrethojne.te iken koha duke punuar per nje te neserme me te mire dhe nuk e shfrytezon ate per te kaluar disa momente me familjen.ka prinder qe vetem punojne ,ndertojne keshtjellen e tyre dhe femijet rrine me shume me sherbyesit se me ta .per mua kjo eshte nje keshtjelle e ftohte pa ngrohtesine e dashurise prandaj them se familja duhet te jete e shtrenjte per cdokend duhet te jete e para mbi cdo gje dhe duhet qe dashuria dhe respekti te mbizoteroje pasi ajo eshte pasqyra e cdokujt.
Degjojme cdo dite per familjet dhe format e tyre nga me te ndryshmet prej shkaqeve te ndryshme.shohim femije pa prinder dhe e anasjellta ,shohim familje pa dashuri por ambicioze per para,familje te shtirur para te tjereve e brenda mureve te tyre nje familje e zymte etj. e duke degjuar e shikuar keto raste te tilla pse nuk i bejme pyetje vetes:"A dime t ua shprehim dashurine familjeve tona?" "Pse nuk i vleresojme ata qe kemi?" kur degjon raste tragjike thua se mua s me ndodh kurre por jeta ka shume te papritura.Askush nuk e di se c na pret e nesermja!
Une i jam shume mirenjohese jetes pasi me ka falur nje familje te mrekullueshme dhe kur degjoj rastet qe permenda me lart mendoj dhe pyes veten:"c do te beja une po te isha ne vend te atij apo asaj?"dhe me pas them:"Faleminderit Zot qe kam nje familje ,qe gjej ngrohtesi per shpirtin tim dhe dashuri per zemren time!"Realisht me vjen keq per ata qe jeta u ka bere padrejtesi pasi te gjithe meritojne dhe kane nevoje per dashuri perkrahje e mbeshtetje edhe ata qe mendojne se keto mund ti gjesh me para .Paraja vertet mund te bleje shume gjera por jo GJITHCKA pasi FAMILJA nuk mund te blihet!
Une kam lindur nga dy prinder te jashtezakonshem qe me kane falur boten e tyre diten qe une erdha ne kete bote dhe qe nga ajo dite e deri me sot une kurre nuk e kam ndier mungesen e dashurise dhe perkrahjes.Kjo qe jam sot eshte fale atyre,fale mesimeve dhe edukates qe me kane dhene.Fale mendimeve dhe fjaleve te ngrohta qe te shtyjne te ecesh perpara edhe atehere kur te duket bota permbys.Me kane dhene drite atehere kur rruget e jetes m u duken te erreta .Me ndaluan te gabuaren dhe me udhehoqen drejt se drejtes.Me ben te besoj se jeta eshte e bukur pavaresisht rrethanave dhe se cdo gje mund te rregullohet me pune e vullnet.Prandaj them se ndihem e priviligjuar ne kete familje dhe se bej pjese me nje rol te rendesishem.Ne familjen time te gjithe themi ate qe mendojme dhe respektojme mendimet e secilit.
Ne familjen time cdo cast eshte i rendesishem dhe si te tille i vleresojme e sidomos kur behet fjale per festa te cilat une i kam shume qejf pasi e gjithe familja ulet ne tryezedhe nen s shoqerine e ushqimit dhe pijes kalohen biseda shume te kendshme dhe me shume te qeshura,moment qe s do ta nderroja me asgje ne BOTE!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     FIORI - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=3027


Vepra te ngjashme
Familja dhe une.
Lloji: Ese vleresuese
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezi...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
familja
Lloji: Ese vleresuese
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emoci...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
familja me e shtrej...
Lloji: Ese informuese
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet ...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....


Komentet e fundit!

Emri: Klea
Email: Albionaaple@hotmail.com
Komenti: Shum bukur
  Pergjigju

Emri: artjola
Email: lola@gomail.com
Komenti: Bravo shum i bkr
  Pergjigju

Emri: washi
Email: washix74@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Diona
Email: xifi.otr@hotmail.com
Komenti: bravo shum mir
  Pergjigju

Emri: altuna sejdiue
Email: altuna ß@gmail.com
Komenti: Po mir
  Pergjigju

Emri: ona
Email: ona44@live.com
Komenti: kot fare ........
  Pergjigju
Emri: baaaa
Email: baaa@2000-hotmail.com
Komenti:

Emri: rei
Email: reilaceja@yahoo.com
Komenti: Super bukkur
  Pergjigju

Emri: rei
Email: reilaceja@yahoo.com
Komenti: Super bukkur
  Pergjigju

Emri: rei
Email: reilaceja@yahoo.com
Komenti: Super bukkur
  Pergjigju

Emri: egzona
Email: gashi.121@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur
  Pergjigju

Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: OK ME SHKRUAJ SE PASTAJ FL KETU ME PAS TE DERG NJI FOTO UNE PASTAJ TI MU OJ PALLE
  Pergjigju
Emri: ENI
Email: ENIENIENI@GEMAIL.COM
Komenti: PO I DASHUR SE KE HAP ADRES FEMRASH

Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: BRAVO TANI CIAO SE DO TE SHKOJ PER MIK DIKU
  Pergjigju
Emri: ENI
Email: ENIENIENI@GEMAIL.COM
Komenti: OK FLM FLSIM PRAP UNE HYJ NE OREN 3 OK?

Emri: ENI
Email: ENIENIENI@GEMAIL.COM
Komenti: KE TE DREJTE TANI E KUPTOVA SE CFARE ESHTE FAMILJA TE FALENDEROJ EDHE NE SHKOLLE DO TE MESOJ
  Pergjigju

Emri: ENI
Email: ENIENIENI@GEMAIL.COM
Komenti: HAJ I .....SE UN NUK E DU FAMILJEN JOM 14 VJECE NA CAN KOKEN MESO MESO UN SE DU SHKOLLEN
  Pergjigju
Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: MOS FOL KESHTU SE FAMILJA ESHTE GJITHCKA PER NE DHE SHKOLLA DO TE TE DUHET ME VONE SE TI JE VETEM 14 VJECE DHE SE KUPTON UNE JAM 16 VJECE DHE E DUA FAMILJEN TIME ME SHUME SE VETEN TIME DHE NESE DO TE ME JEPEJ RAST TE ZGJIDHJA MES DY FAMILJEVE DO TE ZGJIDHJA FAMILJEN KU JETOJ TANI

Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: NJE URIM TE VECANT PER FAMILJEN LOL TE DUA FAMILJA IME
  Pergjigju

Emri: pamela malis
Email: pamelamalis@yahoo.com
Komenti: vertet shume e bukur te shkruash per familjen
  Pergjigju

Emri: Emiljano gjata
Email: emiljangjata@outlook.com
Komenti: Sh.bukur bravo^-^
  Pergjigju

Emri: mistrecia
Email: mistrecia@yahoo.com
Komenti: kjugrhe
  Pergjigju

Emri: Adela
Email: adelamuzhaqi@gmail.com
Komenti: shm WOW
  Pergjigju

Emri: Ajo goca Madrilene
Email: sea@hotmail.com
Komenti: Kendshem
  Pergjigju
Emri: leda
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: bukur I LIKE IT

Emri: unee Jamm
Email: une.jam@hotmail.com
Komenti: Palidhje e paske bo a..hiq pa kuptim I paske rendit fjalt.mu sme pelqen hiq met kallxu drejt.hajt tungg e kii !!!
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana.gashi@hotmail.com
Komenti: Shume bukur !
  Pergjigju

Emri: Adil
Email: ad@adil.com
Komenti: Shum keq😈😈
  Pergjigju

Emri: mans
Email: mans_zelmerlow1@hotmail.com
Komenti: shum fort per familjen
  Pergjigju

Emri: alba
Email: alba@hotmail.com
Komenti: Sh najs
  Pergjigju

Emri: alba
Email: alba@hotmail.com
Komenti: Sh najs
  Pergjigju

Emri: nifa
Email: hanife.demnushi@mail.com
Komenti: shume e ndjere dhe e bkr
  Pergjigju

Emri: zime
Email: zimevata@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shume bravooooo
  Pergjigju
Emri: hanife
Email: hanife.demnushi@mail.com
Komenti: po edhe mua me plq shum

Emri: Kristiano Ronaldo.
Email: KristianoRonaldo@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur. bravo bravo/
  Pergjigju

Emri: nojzy
Email: ronaldo@live.com
Komenti: shum nice
  Pergjigju

Emri: ujana
Email: ujana.azemi@live.co.uk
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Neymar
Email: Neymar@hotmail.com
Komenti: Shum Mire Bravooo
  Pergjigju

Emri: aj
Email: aj@atje.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: mario.gotze
Email: mario.gotze@outlook.com
Komenti: O great God everyone is smart made recently
  Pergjigju

Emri: fjori
Email: fjor-lleshaj@zbavitu.net
Komenti: shum siperfaqesore .ke krahasuar familjen tende me te tj
  Pergjigju

Emri: Seartina
Email: sea@hotmail.com
Komenti: Shume gjera te pergjithshme dhe pak gjera konkrete . Eseja titullohet " une dhe familja ime " duhet te kishe pershkruar me shume familjen tende se sa familjet e tjera .
  Pergjigju
Emri: FIORI
Email: tinnatina99@live.com
Komenti: OK mendimi jot.

Emri: Klinsi nika
Email: Klinsinika@yahoo.com
Komenti: Bravo!!! Shume i bukur krijimi...
  Pergjigju
Emri: FIORI
Email: tinnatina99@live.com
Komenti: FLM


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.