Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4904
Data e postimit: 2016-02-23 18:23:24
Shikime: 34840
Raporto

Likes: 38 Dislikes: 9

Titulli: vetmia

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Vetmia
Autori: anonim
Shkolla: vasl shanto
Klasa: 9a
Qyteti: tirane
E-mail: toni.toni@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

VETMIA
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje?
Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si metamorfoze te gjendjes emocionale. Ne shpirt mbizoteron nje qetesi e ndikuar nga faktoret e jashtem. Individi e terheq veten drejt nje guacke ku mund te shohe me kthjellim cdo moment qe ka kaluar. Sa fjale e brishte dhe e dhimbshme tingellon kur e shqipton "vetmi" ama kur e kupton,mbyll syte dhe paqja sundon mbi cdo qelize te trupit tone. Nje ze i brendshem te peshperit dhe te thote:Mos u trishto,jemi bashke. Ahh...kjo eshte vetvetja qe te flet dhe te magjeps. Ndonjehere e adhuroj momentin kur gjendem vetem ne shtepi. Nje frymemarrje e thelle dhe...BUM!Shperthej. Jam une ai qe vezhgon,kontrollon dhe sundon.Kendimet,kercimet,hedhj et tani me nuk jane nje problem.
Ama,kjo eshte vetem njera ane e medaljes se vetmise. Ajo vetmi e shaktuar prej zhgenjimeve te realitetit,te rendon,te peshon dhe nuk te le te marresh fryme lirisht.Nje fllad palumturie te mbulon.Mbyllesh ne vetvete sepse mendon se tani me nuk ndodhet asnje aty per ty.Njerezit te duken si copa akulli qe nuk kuptojne.Eshte si te them...nje flete e bardhe e mbushur plot me ngjyra dhe ngadale,me boje te zeze e mbuloj ate. Shok te vetem do kesh hijen tende.Ajo do te jete deshmitare e loteve dhe te buzeqeshjeve te tua,te fitoreve dhe deshtimeve,te humbjeve dhe triumfimeve.Ajo do te bjere ne toke dhe do ngrihet jo vetem,por me ty!Ajo do te jete punetorja jote e vetme qe do te te ndihmoje ne ndertimin e rruges se jetes dhe mbushjes se gropave te se shkuares.Ajo do te jete me ty dhe atehere kur do te duash te qendrosh vetem.
Shume njerez jane mesuar me idene e te qenit vetem e mendojne se nuk kane nevoje per pranine e njerezve,por ata asnjehere s’ndihen plotesisht te lumtur.E bukura e jetes eshte se cdo gje mund ta ndash me njerez te tjere,qe te duan dhe te respektojne,dhe qe nuk te bejne asnjehere te ndihesh vetem.Nje person prane teje mund te te mbeshtese,te te ndihmoje per te zgjidhur nje problem.Thjesht fakti qe ke dike prane,te motivon.Vetmia ndodh kur nje person ngelet i vetmuar,e jo kur zgjedh te jete i tille. Ta percaktoj vetmine nuk eshte e veshtire,ama ta zgjedh ate eshte thuajse e pamundur.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=4904


Vepra te ngjashme
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujti...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Mbase ti mund te mo...
Lloji: Te tjera
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kupt...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...


Komentet e fundit!

Emri: idiote me licens
Email: fuckyou@gmail.com
Komenti: ku esht eseja
  Pergjigju

Emri: hahahaha
Email: haahah@haha.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fuck
Email: fuck@you.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fuck
Email: fuck@you.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: sasddA
Email: sasddA@gmail.com
Komenti: Shum i vetmuar ndihet personi qe e ka shkruar
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.