Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5772
Data e postimit: 2017-04-07 15:48:00
Shikime: 24791
Raporto

Likes: 23 Dislikes: 5

Titulli: Shpresa

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ese per" Shpresen"
Autori: Anonim
Shkolla: Eftali Koci
Klasa: 8c
Qyteti: Durres
E-mail: Andi10@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpresa na mban gjalle.
Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete.
Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me gropa te stermedha qe po re brenda nuk mund te ngrihesh serish por shpresa, shpresa te mban per dore dhe e kaloni bashke ate grope.Cdokush ka perjetuar cdo gje me te cilen e ka perpallur jeta disa jane ngritur por disa jo.Nese je ne nje vend pa drite cfare mund te shikosh? Asgje.Thjesht erresiren qe te rrethon.Shikon frike, varferi, dhune , skamje, urretje,egoizem jete pa lumturi jete pa asgje,nje vend ku nuk ekziston as ti.Po ne nje vend me drite cfare shikon?Gjithcka .Jeten ,lumturine ,driten shokoj nje femije te vogel te buzeqeshur te pafajshem.Kurre nuk duhet te humbasesh ne shkronjat e jetes sepse ato jane aq te ngaterruara dhe te pakuptimta per ty , por shpresa i vendos aty ku duhet.Ngjyrat e jetes jane aq te larmishme por ka edhe ngjyra te erreta ky aty ka vetem lot e dhimbje.Sa keq!"Jeto si te duash jo si duan te tjeret te jetosh ti" ky eshte ligji i jetes.Ne bote ka shume te pambrojtur e te varfer por ata jetojne me miresi ne zemer e me buzeqeshje ne fytyre sepse ata besojne te shpresa.Duhet pak shprese qe ta arrish endrren, duhet te kesh pak enderr qe te prekesh realitetin.Shpreso dhe jeto te ardhmen tende.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=5772


Vepra te ngjashme
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa na zbukuron...
Lloji: Ese argumentuese
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne...
Ki shpresa
Lloji: Analize letrare
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Jeta eshte e bukur ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
Mjafton pak shprese...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e ar...
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...
nje anije me enderr...
Lloji: Ese informuese
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...


Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: Ana hoxha @gmail . com
Komenti: Super ese
  Pergjigju

Emri: leo
Email: leoramaj7@gmail.com
Komenti: 3
  Pergjigju

Emri: Eneda Nozlli
Email: nozllienedaf@gmail.com
Komenti: Shume e bukur si ese.
  Pergjigju

Emri: bjona
Email: bjonabashllari@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.