Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6242
Data e postimit: 2018-02-15 19:06:04
Shikime: 5916
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Paqja

Lloji: Ese pershkruese
Tema: PAQJA
Autori: Arlind H.
Shkolla: S.A
Klasa: 9
Qyteti: Diber
E-mail: h.arlind222@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luftës paqja ishte shumë e rëndësishme sepse shënonte fundin e sulmeve.Paqja është një e mirë e domosdoshme për të jetuar të qetë dhe të lumtur.Gjëja më e mirë që mund të bësh për njerëzimin është që pikë së pari të jetosh në paqe me vetveten,dhe rruga për të të çuar në paqen shpirtërore është që të përfundosh gjërat qe sapo ke filluar.Së fundmi dua që të jap një këshillë të gjithë njerëzve:"Fali të tjerët jo sepse e meritojnë,por sepse ti meriton paqen".




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arlind H. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=6242


Vepra te ngjashme
Paqe
Lloji: Ese argumentuese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Paqja
Lloji: Poezi lirike
Si nje zog qe fluturon dhe shpirtin ta rehaton si nje klloun qe shkon dhe femijet i argeton ...
Paqja dhe lufta
Lloji: Poezi dramatike
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbi...
Paqja
Lloji: Ese shpjeguese
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirku...
ese per paqen ne bo...
Lloji: Ese pershkruese
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe j...
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.