Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6246
Data e postimit: 2018-02-16 19:53:37
Shikime: 11802
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 3

Titulli: Valbona

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Valbona
Autori: Adela Cela
Shkolla: Z.Toska
Klasa: 6a
Qyteti: Berat
E-mail: adela.cela105@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,thellesine e saj permes pyjeve e humnerave,pastertine e saj permes ujit te kristalte ku vallezojne troftat e arta,mikepritjen e saj permes njerezve te mrekullueshem qe ka.Krse permes vesheve shumegjyreshe te tregon bukurine qe e karkterizon.Cfaredo aspekti t'ju tregoj Valbona,eshte sinonim i se bukures.Edhe rruga per ne Valbone eshte nje vrapim i bukur mes malesh e ujerash."Ujevara e Valbones" eshte nje bukuri e rralle natyrore qe te mahnit.Uji bie pingul nga shpati i malit.Eshte nje bukuri qe vetem Zoti ka ditur te fale.Valbona te magjeps me shkrepat,lendinat,e freskine e ajrit.Ky vend te ben te ngelesh me goje hapur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Adela Cela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=6246


Vepra te ngjashme
Mali i dajtit
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam en...
E dua librin
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe per njeriun eshte libri,ku permes tij ne perfitojme diturine e cila ne te ardhmen...
ese
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhe...
Imagjinata e syve
Lloji: Tekst filozofik
Sikur te shihni permes syve te mi, nuk e di a do frikesoheshit nga horrori i fshehur ne erresiren fr...
Kroi
Lloji: Pershkrim
Bukuria triumfuese e natyres te terheq permes gjelberimit te pakufij dhe te prangos ne relaksin dhe ...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte...
pranvera
Lloji: Pershkrim
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te nd...
libri
Lloji: Hartim
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me s...
QYTETI me i bukur i...
Lloji: Analize letrare
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra ...
thenje
Lloji: Thenie
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum he...
grua e gurezuar mes...
Lloji: Ese shpjeguese
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv trego...
libri dhe lufta
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximi...


Komentet e fundit!

Emri: nira88
Email: niralol88@gmail.com
Komenti: e ke marr t gatshme vtm i ke ber copy paste
  Pergjigju

Emri: Habanana Hubana
Email: hubanabanana@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Hubana Banana Hu
Email: bananahuhu@gmail.com
Komenti: O Zot sa e mire qe je Habanana Hubana! Vdeksha une per ty! Edhe komentet i qendis!Te qendisshin nuset e djemve me fije ari dhe argjendi!Aman, aman!

Emri: Emi
Email: Zleja@gmail.com
Komenti: Shum 😘
  Pergjigju

Emri: six9ine
Email: zleja@gmail.com
Komenti: shum kot
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.