Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6261
Data e postimit: 2018-02-20 18:34:37
Shikime: 5484
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 2

Titulli: ai mengjes

Lloji: Ese pershkruese
Tema: mengjesi
Autori: kristiana karaj
Shkolla: kushtrimi i lirise
Klasa: 7a
Qyteti: durres
E-mail: annadiy21@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i bukur. keshtu ndonjehere i thosha mamit qe te beja shetitje para se te filloja shkollen sepse me te vertete me bente te ndihesha mire. keshtu bera! i lashe nje leter mamit qe kisha dale dhe me vrap u bera gati dhe dola. dielli kishte pushtuar vendin si me mantel te padukshem por qe shndrrinte goxha dhe cdo gje dukej ngjyre portokalli. tashme me nje vrap te lehte arrita tek deti qe dukej sikur sishte zgjuar akoma nga gjumi. rera ishte e bute dhe verdhacuke. dukej qe nuk ishte nxire aspak. te dy keta te fundit plotesonin gjysmat e njeri tjetrit. ecja buze detit dhe beja kujdes me guackat e vockla qe te mos merziteshin se mos i prishja shtepine.me pas sikur dikush te kishte larguar diellin me dore dolen ca re qe dalengadale bene qe qielli te qante me ngasherim. nuk vonoi shume kur dielli u sul ne veprim dhe i largoi rete dhe qetesoi qiellin. me pas aty na erdhi nje shok, ylberi qe dukej porsi nje rreshkitese gjigande. era filloi te turfullonte dhe lulet e porsacelura te pranveres dhe te pemeve gjigande vajti e mi solli nder floke. u bera sikur kisha qene ne parukeri. nuk ud ta shpjegoj sa u kenaqa por ajo qe di te them eshte se mora aq frymezim sa isha gati per diten time te zhyrmshme mes miqsh...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     kristiana karaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=6261


Vepra te ngjashme
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...


Komentet e fundit!

Emri: Klea Konci
Email: kleakonci@gmail.com
Komenti: Shum bkr krist...bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.