Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6660
Data e postimit: 2019-01-09 21:32:36
Shikime: 7757
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 3

Titulli: Ne jemi ne Toke per te..

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jeta
Autori: Paula
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: paula.merkaj13@gamil.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter.
Une, per veten time, jam ne toke per shume gjera qe dua ti bej , por edhe per shume persona qe une i dua.Une jam ketu per te fluteruar mbi cdo gje te bukur , per te mesuar gjerat misterioze te ketij universi, jam per te kenduar cdo gjeqe une pelqej apo krijoj , por mbi te gjitha une jam ketu per te bere cdo gje tjeter qe une nuk e kam provuar me pare.Cdo gje qe me rrethon dhe e dua.Mbi cdo gje tjeter une jam ketu per familjen time, per shoqet e mia te ngushta dhe per kedo qe une e dua dhe me do.
E pra,kjo eshte bota, te jep mundesine ta jetosh jeten sipas menyres tende, te mire apo te keqe.Pra, botaka shume gjera qe ne duhet te jemi gjithmone aty.
Ndoshta keto jane ato arsye qe ne duhet ti kemi gjithmone per te qene gjithmone ne toke .Sepse shanci njeher vjen...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Paula - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=6660


Vepra te ngjashme
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,q...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per m...
Libri !
Lloji: Analize letrare
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme ...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...


Komentet e fundit!

Emri: Anxhela Mata
Email: eangi770@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur....me duhet neser per detyre shtepie....shume flm Paula
  Pergjigju

Emri: Anxhela Mata
Email: eangi770@gmail.com
Komenti: shume e bukur eseja...me duhet neser ne shkolle per detyra shtepie....shume flm Paula
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.