Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6788
Data e postimit: 2019-03-24 11:56:38
Shikime: 22099
Raporto

Likes: 57 Dislikes: 5

Titulli: Ne jemi cfare hame!

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ishte nje diete e semure,ne te njejten menyre qe ne nje diete qe mungon nje lende ushqyese e caktuar do te ndikonte ne shendetin tone drejtperdrejt.Nje diete e ekuilibruar perbehet nga karbohidratet,proteinat,vitami nat, yndyrnat,mineralet dhe uji.Karbohidratet na sigurojne energji ndersa yndyrnat (lipidet) kane membrane te shendetshme qelizore dhe rezerve energjie. Proteinat jane thelbesore per rritjen dhe riparimin e indeve te trupit.Vitaminat jane te nevojshme per te mbajtur qelizat tona qe te funksionojne sic duhet ndersa mineralet ndertojne molekula.Cfaredo lloj ushqimi qe hame percakton se nese dieta jone eshte e shendetshme.Duke pare informacionin ushqimor te paketimit te ushqimit,ne mund te shohim se cfare nxjerrim nga ajo cfare hame.Ne jemi cfare hame eshte nje fraze qe e perdorin shume njerez.Une nuk jam e sigurte se kush e nxori kete fraze, por eshte shume e vertete.Ky qendrim gjithashtu transmetohet shume te femijet.Ata mund te shijojne mire dhe kjo eshte e lehte per t'u bere,por a eshte ushqimi modern i mire per ne?Nese pyesim nje person ai ose ajo do te thoshte se nuk eshte e mire,por ajo qe thuhet dhe cfare eshte bere jane dy gjera krejtesisht te ndryshme.Si ha dhe cfare hame tegon se si jemi rritur dhe cfare lloj personash do te behemi.Njerezit qe vezhgojne ate qe hane dhe bejne stervitje,kane me shume gjasa te jene te shendetshem.Nje person qe ha shume ushqim,i cili fle shume dhe nuk ben stervitje do te jete obez dhe ka me shume gjasa te jete diabetik.Ne boten reale femijet e vegjel nuk e kane te lehte qe te rrine me nje diete te ekuilibruar sepse kopjojne ate qe shohin.Shumica e njerezve kalojne nje marreveshje te mire dhe pjese te madhe te kohes me ushqimin fizikisht dhe menderisht.Ushqimi eshte nje prej opsioneve me te preferuara te qenieve njerezore.Sidoqofte,eshte e qarte se ushqimi ka rendesi te madhe ne kulturen njerezore.Per ate qe hame dhe si e hame shpaloset shume rreth nesh-cilat jane supozimet tona,cila ka qene historia jone,madje edhe ne si individe kerkojme te jemi.Kjo mbetet shprehja me e zakonshme ku askush nuk duhet te kuptoje kuptimin e vertete qe fshihet pas tij.Kjo ide lidhet me ate qe kemi mesuar gjate ketij semestri,pra ajo qe hame na ben.Ushqimi qe hame jo vetem na ben,por i tregon te tjereve per kulturen,fene dhe historine e jetes tone.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=6788


Vepra te ngjashme
Shendeti dhe koncep...
Lloji: Ese argumentuese
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhe...
Biblioteka e shkoll...
Lloji: Ese filozofike
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi p...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Une dhe gabimet e m...
Lloji: Ese argumentuese
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e vet...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Alfabeti yne i shtr...
Lloji: Hartim
Alfabeti yne ka filluar te krijohet me 14 nentor 1908 dhe ka mbaruar me 22 nentor 1908.Prej vitit e ...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...


Komentet e fundit!

Emri: leli
Email: pulaqorre20@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: eri
Email: totalinda830@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: noizy
Email: noizy@gmail.com
Komenti: just fucking kill me !!!!!!!!!!!!!!
  Pergjigju
Emri: Elidona Duraku
Email: elidonaduraku2@gmail.com
Komenti: what???


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.