Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7271
Data e postimit: 2020-05-11 22:43:21
Shikime: 3859
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 1

Titulli: Vera

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Bukurite e veres
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallëndysheve,lejlekëve, e zogjve të tjerë te eger.Mos ndoshta nga rrezet e zjarrta të diellit.Nga e gjelbërta që na shfaqet në të gjitha nuancat e saj?E gjelbër e errët nga degët e pishave kryelarta,në më të çelët nga gjethet e aheve e shelgjeve buzë ujit pasqyrues,deri në të gjelbërtën e bukur të barit të stolisur nga luledelet e bardha.A mund të mos mahnitesh nga shumëllojshmëria e ngjyrave të luleve pranverore?Trendafilat rozë,te verdha e të bardha që lëshojnë edhe aromën ftuese për bletët puntore.Ngjyrat e luleve balerina duket sikur bashkohen me ato të qiellit dhe ftojnë fluturat shumëngjyrëshe të lodrojnë në to.Fluturat,bukuroshet e vogla.Koloni bletesh e fluturash pushtojnë çdo lule a fije bari.Ashtu të bukura shumëngjyrëshe me krahë të vegjël fluturojnë kudo duke na i bërë më të bukur panoramën.Cicërima e zogjve melodioz dhe zukatja e bletëve te embla janë shoqëruesit e mi drejt botes se imagjinates.Tingullin tuk-tuk të një qukapiku madheshtor e kam ende në veshët e mi.I bashkohen gjithë kësaj atmosfere zërat e fëmijëve engjeror që duket sikur te bejne te harrosh te gjitha problemet.Ndjesi të mrekullueshme më pushtojnë:gëzim,harmoni,gjal lëri dhe padurim për afrimin e pushimeve verore edhe pse ne nje menyre ndryshe nga cjemi mesuar ti kalojme ato.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=7271


Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Pershkrim
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ng...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera
Lloji: Thenie
Pranvera Erdhi stina e lumturisë, lule plot erë, shpirti im u gjelbërua nga ajo aroma e kë...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e h...
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...
Në natyrë të qet...
Lloji: Poezi peizazhi
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj kën...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Bukurite e diteve t...
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ...
pranvera
Lloji: Pershkrim
Lart kaltersia e qiellit reflekton pasterti.Ndersa poshte ne fusha rriten peme e bime nga me te nd...


Komentet e fundit!

Emri: si urdhon
Email: edisirionpikiu@gmail.com
Komenti: bravo! shume faleminderit.. sdi si tiu falenderoje.... "jeni sh te mire".pyetja e sigurise kot fare.... do ju lutesha mos te beni te tilla gjera se na merzitet .... please..me respekt edisirion pikiu ....as me intereson fare se cfare beni
  Pergjigju
Emri: mokiu siriu
Email: siriumokiu@gmail.com
Komenti: cfare te duhet tu se cfare bejne ata.. ngele duke folur.. meqenese ste intereson pse komenton...ste vjen pak turp per fjalet e tua ...turp..race e poshter


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.