Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7532
Data e postimit: 2021-01-21 23:48:59
Shikime: 13233
Raporto

Likes: 28 Dislikes: 13

Titulli: Një Dite Dimri Në Fshatin Tim

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Stina e Dimrit
Autori: Sabit Maksutoski
Shkolla: Murat Labunishti
Klasa: 7
Qyteti: Struge
E-mail: maksutoskisabit@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëzim. Kënëqësi më e madhe është kur të zgjon trokitja e derës dhe janë shokët dhe shoqet, të kerkojnë për te luajtur në bore bashkë, dhe kur do shikojsh jasht rrugët, shtëpiët, malet të gjithë janë të mbushura me borë, rrugët janë plot me borë dhe fëmijë. Kjo e bën dimrin stinë të veçantë të bukur dhe me plot gëzim dhe kënaqësi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sabit Maksutoski - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=7532


Vepra te ngjashme
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
dimri
Lloji: Ese argumentuese
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbu...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...
Bukurite e diteve t...
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi dimri e iku vera.Ikën cicërimat e zogjëve,ikën vallet e fluturave e të bletëve,iku edhe ...
Dimri
Lloji: Tekst pershkrues
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhap...
*Pranvera*
Lloji: Poezi peizazhi
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa ...
Një ditë në naty...
Lloji: Hartim
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh d...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres esh...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Dimri
Lloji: Analize letrare
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri pre...


Komentet e fundit!

Emri: dddddddddddd
Email: vesaskenduli@gmail.com
Komenti: jam gay
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.