Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7948
Data e postimit: 2022-05-16 00:00:01
Shikime: 4559
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: Pasioni im ... më mrekullon

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pasioni im
Autori: Abel Bosi
Shkolla: Lidhja e Prizrenit
Klasa: 9b
Qyteti: Tiranë
E-mail: abel_alltia@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hegel
Pasioni është pjesë e jetës së çdo personi edhe unë si të gjithë e kam një pasion. Pasioni që unë kam është futbolli. Futbolli për mua është si oksigjeni për trupin. Kontakti im i parë me futbollin ka qenë që në vogëli kur familjarët e mi shikonin futboll. Vitet kalonin dhe fillova dhe unë që të luaja këtë lojë. Me çdo gjuajtje të topit pasioni fillonte dhe rritej.
Futbolli është loja më popullore në botë ku mesatarisht një kampionat botëror ndiqet nga më shumë se rreth 500 milionë njerëz kudo nëpër botë dhe ky sport ndërlidh gjithë kontinentet si dhe popujt dhe kulturat e tyre. Në Europë është sporti më i paguar.
Ekipet që unë bëj tifo janë Partizani dhe Real Madridi. Përpiqem të shoh çdo ndeshje të këtyre ekipeve por pse jo të shkoj dhe në stadium kur më jepet mundësia. Arsyeja përse unë pëlqej këto ekipe janë loja e tyre dhe aksionet që bëjnë.
Pozicioni që unë pëlqej të luaj është sulmues. Arsyeja e kësaj është sepse jam më pranë golit dhe kjo gjë më jep një emocion të madh.
Në të ardhme kam dëshirë të anëtarsohem në një klub futbolli që ti jap jetë pasionit tim dhe të bëj të pamundurën që të jem më i suksesshëm.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Abel Bosi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+pershkruese&id=7948


Vepra te ngjashme
Futbolli
Lloji: Pershkrim
Futbolli eshte nje loje e shpikur nga anglezet.Futbolli eshte nje loje e njohur sa deri me sot shiko...
Himni i jetës Nën...
Lloji: Thenie
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. ...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, ku...
Nëse mund të ishi...
Lloji: Ese argumentuese
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pem...
Futbolli endrra ime...
Lloji: Ese vleresuese
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtr...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Football
Lloji: Ese pershkruese
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur ...
Futbolli
Lloji: Ese shpjeguese
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dh...
Futbolli
Lloji: Analize letrare
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.