Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6831
Data e postimit: 2019-04-19 20:03:00
Shikime: 3881
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 6

Titulli: Ne jemi çfarë hamë

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thjesht një proces jetësor.Absolutisht që jo ! Shpeshherë i bëjmë pyetje vetes : Të hamë për të jetuar,apo jetojmë për të ngrënë ? Kjo dilemë e përmasave hamletiane ka ngjallur debat goxha të madh mes dietologëve dhe studiuesve.Megjithatë gjithkush i ka dhënë përgjigje në mënyrën e tij.Pa pasur nevojë për argumenta të shumtaAi pasqyron në mënyrën më spontane vetveten,kulturën dhe gjendjen emocionale.Ka njerëz që hanë për të larguar stresin e një dite të ngarkuar.Ka nga ata që shpalosin parimet e tyre për jetën dhe botën.Vegjetarianët nuk e hanë mishin,në emër të faunës në Tokës. Ka nga ata që hanë ,për të nisur dhe zhviluar ndjenjat e dashurisë.Sepse nuk thonë kot që dashuria fillon nga stomaku.Ushqimi ka një vlerë universale,që shpesh nuk e veme re.Ai të jep mundësinë që të forcosh miqesine.Fundja,stomaku nuk njeh urrejtje.Ushqimi mund të fillojë një revolucion që pushton botën.Mjafton të hedhësh një sy në restorante ,ku shërbehet pica italiane,sushi japonez,hamburgeri amerikan,etj.Ushqimi ka ngelur edhe në ditët e sotme,si miku ynë më i mirë.Nëse ti njeh fuqinë e këtij akti sublim,do jesh njeriu më i lumtur në botë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+shpjeguese&id=6831


Vepra te ngjashme
Të duash
Lloji: Hartim
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufi...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
Të jetosh përgjit...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike
Shoqeria...!
Lloji: Ese shpjeguese
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gj...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
Te ushqyerit
Lloji: Thirrje
Ne duhet te tregojme kujdes me ushqimet qe konsumojme .Per te pasur nje trup te shendetshem duhet te...
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Ese:"Stop trafikimi...
Lloji: Ese informuese


Komentet e fundit!

Emri: Erblin Mehmeti
Email: erblinmehmeti32@gmail.com
Komenti: Shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.