Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7816
Data e postimit: 2022-01-05 18:03:49
Shikime: 1625
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 2

Titulli: I lost my dream for nothing

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Jeta um mallkoj
Autori: Anonime
Shkolla: Xxxxxxx
Klasa: Xxxxx
Qyteti: Xxxxx
E-mail: Anonime-nime@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë saqë as vetë nuk e marr vesh. Kjo ndodhi me jetën time . Pa e marrur vesh se si unë mbarova . Po ecja shumë mirë por rrugës rashë në një greminë dhe nuk po mundem të dal nga ajo , të ringrihem më nuk po mundem . U bë 1 vit . Kaluan 400 ditë që anonimja vdiq . Brenda 1 viti unë u rrita 100 vjet , brenda 1 viti vdiqa për 1000 vjet . Por ende po vazhdoj të vdes duke bërë diqka që e urreja tërë jetën .
E dini se çdo të thotë të heqësh dorë nga jeta jote, nga ëndrrat e tua . Mua askush nuk më pa dhe askush nuk më dëgjoi . Kalova vetëm kohën më të vështirë të jetës time teksa të tjerët mendonin se isha mirë . Vazhdimisht të gjithë thonë se ky vit më eci mirë ngase u pranova në fakultet tashmë po qëndroj në konvikt . Nuk bëra zë , ju thashë po . Por u lodha duke i gjënjyer të gjithë , u lodha duke u përpjekur që të dukem mirë dhe e fortë . Mosni se nuk jam . Betohem se jam penduar shumë . Unë hoqa dorë nga ëndrra për tu bërë mjeke për personat që çdo ditë më thonë vetë e ke kërku , Pse nuk ke apliku ?
Këtë vendosa ta shkruaj për ju lexues që ta dini se nëse hiqni dorët nga ëndrra juaj mos mendoni se do jetë jeta më e lehtë . Nuk do jetë . Betohem se nuk do jetë . Do e fajësoni çdo ditë veten se pse e sakrifikuat veten për dikë që si intereson për juve . Do e pyesni vazhdimisht veten se ku gabuar , cili është faji juaj , mos vallë fakti që ke hequr dorë ? Më besoni se askush nuk heq dorë nga diqka pa pasur 1 shkak , por unë nuk po mundem ta pranoi këtë shkak ndonëse po më mbyt , po më merr frymën . Nuk po e shoh dot dritën , mos vallë u verbova nga ajo dëshirë e flaktë që kisha për të studiuar Mjekësinë e Përgjithshme.
Por diqka qenka e vërtetë në qiell nuk ka yll por ka vetëm yje . A je - i thashë ; nuk jam më tha .
O sikur ta dinte dikush se sa e zhgënjyer ndihem . Nuk dua të shpresoj më . Tashmë asgjë smë bën të lumtur . Mbarova



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonime - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+shpjeguese&id=7816


Vepra te ngjashme
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese
Ndryshe nga të tje...
Lloji: Ese krahasuese
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon ng...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...

Lloji: Analize letrare
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja sh...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Ënderr ti jeto
Lloji: Analize letrare
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë...
Këndvështrimet e ...
Lloji: Pershkrim
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë...
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
kur të vdes një d...
Lloji: Ese argumentuese
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë ...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...


Komentet e fundit!

Emri: Anonimi
Email: anonim88@gmail.com
Komenti: Bravo!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.