Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4572
Data e postimit: 2015-11-15 11:34:57
Shikime: 10613
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Familja dhe une.

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Familja.
Autori: Kristina Jaha
Shkolla: Gjimnazi " Nene Tereza"
Klasa: Xa
Qyteti: Bushat_- Shkoder
E-mail: denoislike2012@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte thjesht nje fjale “ famija” … Ajo qe ti fale te gjitha emocionet e siperpermendura.
Jeta eshte bere egoiste , shume materialiste ku cdokush mendon per veten e tij dhe askush nuk mendon per dashurine qe I’u dhurojne personat qe gjenden rreth tyre. Te ikin ditet duke u munduar te behesh I pasur e te jetosh ne luks ,dhe gjithashtu te humbasin po ato minuta te asaj dite larg arsyes pse jetoj , larg femijeve.. Mundohen te krijojne pallate thjesht per emer e femijet e tyre rriten me dado , bejne nje jete “fallco” nese mund ta quaja keshtu .. Jetojne pa dashuri , respekt, mbrojtje , ngrohtesi e mbeshtetje mbi te gjitha. Prandaj mund te them nje perfundim qe familja duhet te jete me e bashkuar se cdo grup tjeter shoqeror ,pasi familja eshte pasqyra e cdonjerit prej nesh. Degjojme e shikojme famije nga me te ndyshmet , familje te divorcuara, familje pa dashuri e respekt , dashuri ne nje familje te shtirur ku ndryshe sillen e ndryshe jane , mbulohen me lavdi jasht kufizimeve te familjes ndersa mbrenda kufive te familje ka nje shtroje turpi . E teksa shohim keto gjera pershperisim me veten : “A thu jemi aq te gatshem t’iu shperblejeme familjes dashurin qe meritojne ?” Cdokush ja sjell ne menyra e forma te ndryshme, askush nuk I ka te paramenuara dashurine qe merr e jep. Jeta eshte plot me te papritura. Jam shume e priviligjuar te jem pjese e nje familjeje te mrekullueshme e dy prinderve te jashtezakonshem qe me kane bere te jem kjo qe jam sot. Jam krenare per veten time , jam krenare qe kjo qe jam sot eshte fale prinderve te mi , fale tempullit qe kane krijuar brenda meje , fale keti tempulli ku buron edukata , dija , mesimi , kultura e miresjellja ime. Fale atyre qe me kane mesuar se edhe pse thyem lehte te eci gjithmone perpara , JETA VAZHDON.. Ato qe me kane mesuar te percjelli ate c’ka marr, dhe te buzeqeshi gjithmone aty ku duhet dhe atehere kur duheat ,pavarsisht sprovave qe te sjell jeta. Me mesuan me faktin qe gjeja me e thjeshte ne bote eshte te gabosh e gabimi me I madh te mos mesosh nga gabimet .. Me treguan se edhe pse jeta shpesh do te rrezoj gjithmone do te kujtoje se ka ende drite ne fund te tunelit.. Me bene te besoj qe jeta s’ eshte gjithmone si duket ,, me ben te kuptoj qe ne jete ke miq te rrejshem e armiq te vertete, e me kete me bene te kuptoj qe guri ne kepuce te dhemb me shume se ai shkel jashte kepuce. Sa here shoh raste ku familjet jane te shthrura ndiej me te vertete keqardhje qe jeta eshte treguar kaq mizore me to , duke I’u mohuar dashurine , mbrotjen , ngrohtesi e mbeshtejen nga familja e tyre. Mendojne nje psjese e mire e njerezve qe gjithcka eshte paraja! Po me te vertete mund te blesh shume gjera me para. Mund te blesh njerez por jo gjakun tend, mund te blesh dashuri por jo ate dashurine e vertete qe gjen ne familje . Mund te blesh shume gjera po jo jeten , personalitetin e familjen tende.. Asnjehere!
Prandaj ndihem me fat qe ne familjen tone pavarsisht rrethanave perkrahaja , dashuria dhe respekti mbizoteron gjithmone. Jane keto gjera si dhe shume te tjera qe bejne te mundur qe tempullin me te rendesishem qe eshte familja mos ta krahasosh me asgje ne BOTE.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kristina Jaha - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+vleresuese&id=4572


Vepra te ngjashme
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
Familja dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Deshprimi i tepert
Lloji: Te tjera
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
FAMILJA IME :)
Lloji: Te tjera
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ...
Dhimbja,zhgrnjimi d...
Lloji: Pershkrim
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta...


Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emabasani@brgmil.com
Komenti: kot
  Pergjigju

Emri: ajo
Email: argeaqosja9@gmail.com
Komenti: 5
  Pergjigju

Emri: zin zin
Email: hahahh@gmail.com
Komenti: Po palidhje
  Pergjigju

Emri: enca zin zin
Email: enca noizy @live.com
Komenti: Me pelqen
  Pergjigju

Emri: ana
Email: arjeta_06@hotmail.com
Komenti: ti po me kallxon mu aa
  Pergjigju

Emri: Nik Jaha
Email: nikjaha1@gmail.com
Komenti: ik ..jetojme ne nje bote ku njerzit vlersojne si gje te mire vetem ate qe i shkon per shtat,e ktu nuk bejne perjashtim as femijet tane ..por ti je vajza qe bien dakort edhe me ato gjera qe per momentin nuk te duken dhe aq te pershtatshme,por me bindjen se ato ne nje te ardhme te afert do te jene taman ashtu siq ti themi ne ..Uroj dhe shpresoj qe te jesh vajza me e lumtur ne bote prane njerzve me te dashur te zemres tende!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.