Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6033
Data e postimit: 2017-11-14 16:22:37
Shikime: 23190
Raporto

Likes: 35 Dislikes: 5

Titulli: Ese

Lloji: Ese vleresuese
Tema: uAtdhey
Autori: Megi Hasanllari
Shkolla: Ramazan Jarani
Klasa: 6 a
Qyteti: Tirane
E-mail: al.megvina@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren tone. miq qe: I kemi njphur krtu; miq qe mbajne emrin shqipetar;miq te cilet edhe pse largohen nuk e harrojne kurre vendin e tyre. Emigrante te cilet largohen qe ne vogeli por edhe sipas gjuhes qe ata kane mesuarnuk e harrojne kurrre gjuhen e tyre te atdheut.Atdheu eshte..... I vetmi vend qe mua me vjen ndermend sa here shkel ne toke;sa here kujtoj hidherimet e mija; sa here perfshihem ne zemren e dikujt: edhe neqofte se do te humbisja jeten fjala e vetme qe do te thoja do te ishte atdheu.Ne atdhe kam hedhur hapat e pare;ne atdhe kam gjetur miqte e mij me te mire;por ne atdhe edhe i kam humbur ata.
Ndonjehere papergjegjesia shkakton dica shume te rende ne zemren tuaj; te harroni atdhene ; vendin ku keni lindur. Per te gjithe bashkeatdhetaret jap kete mesazh qe asnjehere mos ta harroni atdheun sepse do te kete nje humbje shume te madhe ne zemren tuaj.
Komentoni pak me poshte per cdo verejtje ose dicka tjeter.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Megi Hasanllari - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+vleresuese&id=6033


Vepra te ngjashme
Ese per atdheun
Lloji: Ese vleresuese
Atdhe eshte fjala qe me sjell menjehere ndermend vendlindjen time te bukur. Edhe pse jetoj ne Shqipe...
Ese per atdheun .
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu eshte veni ku ne shqiptojme fjalen e pare dhe hedhim hapat e pare te jetes. Edhe pse prinderi...
Atdheu im
Lloji: Hartim
Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u ...
Vlen ta shikosh ket...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
Gjuha Shqipe
Lloji: Hartim
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka es...
ese per atdheun
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri...
fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Vendlindja
Lloji: Ese pershkruese
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante d...
Atdheu
Lloji: Ese vleresuese
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vi...
Ese:Atdheu
Lloji: Ese argumentuese
Ese:Atdheu Fjala me e mire per mua eshte fjala:atdhe. une jam krenare qe kam atdhe Kosoven. ...


Komentet e fundit!

Emri: anne
Email: anne12@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: melodia.com
Email: sirena.melodi@gmail.com
Komenti: shume bukur!!!!!!
  Pergjigju

Emri: can
Email: jordaqiergia@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: enki
Email: enkigjini123@gmail.com
Komenti: bravo . Gjithcka qe ke thene eshte e vertet dhe te lumte qe iau kujton njerezve te tjere atdheun e tyre....
  Pergjigju

Emri: Suela
Email: suela.muhaxheri.5@outlook.com
Komenti: bravoo
  Pergjigju

Emri: ela
Email: era567@gmail.com
Komenti: super ese !! me ndigmove shume e dashur! paske shume talet bravo! je e para!
  Pergjigju

Emri: mikela
Email: mikela.marku17@yahoo.com
Komenti: shume bukure. me pelqeu..
  Pergjigju
Emri: MEGI
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti: flm

Emri: swodjoadoasjd
Email: jdhkwhifhwi@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ersi
Email: ersiushe@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: megi
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti: flm


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.