Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7412
Data e postimit: 2020-09-23 15:56:20
Shikime: 2601
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Familja Ime

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Familja
Autori: Kejdi
Shkolla: Andon Xoxa
Klasa: VIIC
Qyteti: Fier
E-mail: Kejdi@gmial.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. Mami… Eh, per mamin nuk kam c’te them, eshte ajo dora qe me shtrihet mua ne cdo cast qofte ky nje cast i gezuar apo i trishte. Per sa i perket motres ajo eshte nje ditar i fshehte te cilit une i hapem per cdo gje. Kurse une, une jam me e vogla e familjes dhe gjithmone respektoj vendimet e me te rriturve.
Si cdo familje edhe ne kemi zenkat tona por pas cdo zenke harmonia mdizoteron ne shtepi. Dhe a e dini se cili eshte sekreti? Celesi i mbarevajtjes ne familje eshte respekti, dashuria dhe lumturia qe kemi ne per njeri-tjetrin.Ne familjen tone cdo pune eshte e ndare. Per sa i perket puneve une dhe motra kemi per detyre qe te rregullojme dhomen tone si dhe te ndihmojme mamin per ndonje gje qe ka nevoje .
Cdo mengjes mami dhe babi shkojne ne pune vetem per ne, per te plotesuar nevojat dhe deshirat tona, per te na rritur sa me mire. Une di se familja eshte e shtrejnt, e dashur dhe e domosdoshme per secilin nga ne, prandaj per te jam gati te bej cdo gje dhe te flas pafundesisht e plot pasion!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kejdi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Ese+vleresuese&id=7412


Vepra te ngjashme
Une dhe familja ime
Lloji: Ese vleresuese
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre m...
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
*Familja* ♥ ...
Lloji: Analize letrare
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin ...
Familja ime e dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
nena ime e dashur
Lloji: Tregim
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote ba...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
familja
Lloji: Ese argumentuese
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja e...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...
Familja ime
Lloji: Tekst pershkrues
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.