Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7372
Data e postimit: 2020-06-27 10:23:48
Shikime: 5076
Raporto

Likes: 13 Dislikes: 1

Titulli: Korona Virus

Lloji: Hartim
Tema: Korona Virus
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: IX-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Korona Virus!
E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi!
E stepur pa asnje shpjegim!
Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe!
Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar!
Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar eshte cenuar nga te gjitha anet.Nje armik i cili vertitet rreth tij per te triumfuar.Beteje vertet e forte.Kaq e forte sa nuk te le mundesine te zgjedhesh,te japesh apo te te japin nje shpjegim.E gjitha sillet rreth pyetjes:-''Cfare po ndodh ne te vertete?''Rrethohemi nga ky armik pa e ditur se si mund t'ia dalim.Pa e ditur se gjere sa do te vazhdoje e gjithe kjo!Ky armik me emrin''Korona Virus'',po sjell kaq panik anembane.Po le te strukur shume persona pa e ditur nese eshte kjo zgjedhja e duhur.
Ne jete,qe nga momenti qe ne lindim,rritemi dhe me pas largohemi prej saj,kalojme sprova ,perballemi me te drejten dhe genjeshtren.Sprova qe dikush i kalon lehte dhe dikush tjeter me veshtiresi.Sprova qe dikush ia del dhe dikush tjeter humbet.Ajo qe cdokush nga ne duhet t'i thoje vetes me plot bindje eshte se askush nuk ka te drejte te dorezohet qe ne sproven e pare.Ti gjunjezohet kesaj beteje.Te bjeri ne gracken e saj.Cdokush nga ne duhet te japi forcat e veta .Te tregoje se mund te qendroje ne kembe edhe nese nuk del fitimtar ne te.Shpeshhere ne vihemi ne prove se sa jemi ne te afte per te treguar forcen dhe dinjitetin brenda nesh.Per te pare se deri ku mund te shkoje njeriu,deri ku mund te guxoje ai.Keshtu edhe kete here jemi vene perballe kesaj epidemie ,kesaj beteje ,ku gjithsecili nga ne duhet te tregoje aftesite e veta ,ate qe duhet te jape nga vetja edhe kur i eshte cenuar thesari me i cmuar.Ky armik i padukshem vertitet rrotull nesh dhe ne qendrojme te gjithe duarmbledhur,ku nuk dime si te perballemi me te.Nuk dime se cdo te na sjelle e nesermja,ne c'skaje e ne c'situate do te ndodhemi.
Te gjithe ne se bashku ne mund t'ia dalim.Te kapur forte pas shpreses dhe besimit se gjithcka do te shkoje mire.Te mundohemi qe veprimet tona te jene sa me te dobishme ne kete situate.Duhet te mendojme edhe per personat qe nuk e perballojne dot kete epidemi.Ti japim atyre kurajo.Vertet e drejta e tyre eshte cenuar por le te mendojme pozitivisht sepse neser mund te jete ndryshe.Edhe pse nuk kemi shume ne dore ,ne kemi mundesi t'i inspirojme ata me fjale te bukura .Vertet diagnoza e kesaj epidemie nuk eshte gjendur por buzeqeshja ,fjalet me plot bindje dhe shprese mund te jene sherimi me i mire.Duhet te mundesojme qe shume persona te lene pas panikun.ankthin,te zgjohen ne mengjes dhe te falenderojne Zotin se gjithcka deri me sot ka shkuar kaq mire.Thjesht ne jete ka sprova.Keto sprova do te tregojne sa i afte je ti ne situata te veshtira!Ato do te te bejne ty te forte!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Luljeta Mahmuti - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Hartim&id=7372


Vepra te ngjashme
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...
Dita e Tokes
Lloji: Analize letrare
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te t...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Jeta
Lloji: Tekst vleresues
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes te...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...


Komentet e fundit!

Emri: elisjan
Email: breishaelisjen@gmail.com
Komenti: je shume seksi
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.