Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6987
Data e postimit: 2019-11-07 22:15:51
Shikime: 3905
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: “Ti”

Lloji: Leter
Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Autori: Nigela Moqi
Shkolla: Sadik Stavileci
Klasa: 12B
Qyteti: Tirane
E-mail: nigela.moqi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfrytezo cdo te mire qe te vjen,falendero cdo dite KRIJUESIN qe munde te zgjoheshe,mund te jetosh.Trajtoje veten tende ashtu sic duhet sepse e vetmja gje qe ka rendesi je TI,TI vlen me shume se gjithcka,TI mund t’ia dalesh dhe nese dikush te thote qe s’mundesh,beje dy here dhe tregoji se e ka patur gabim.Eshte ne rregull nese ke patur nje dite te keqe ,behu e forte dhe jep me te miren tende.Jeta eshte e shkurter,pse duhet te shqetesohesh per gjera te vogla dhe te parendesishme?Pse duhet te vleresosh dike ku nuk te respekton per ate qe je?Behu pozitive ,jepi vlere gjerave qe kane vertet rendesi per ty,fundja fundit ti je ajo qe zgjedh se si jeton,keshtu qe jetoje jeten ashtu sic duhet.Ti nuk je vetem dhe asnjehere s’do jesh.

Nga personi qe gjithmone do te besoj tek ti,

Vetja jote♡





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nigela Moqi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Leter&id=6987


Vepra te ngjashme
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
sa i pavarur jam un...
Lloji: Analize letrare
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ash...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.