Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 224
Data e postimit: 2012-02-23 11:02:34
Shikime: 6670
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 1

Titulli: Perendimi...

Lloji: Pershkrim
Tema: Kujtimet
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen…
Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne bashke me te lumturat. . Sa here kthehem prapa ne kohe si tani, nje buzeqeshje fillon me shfaqet ne fytyre, por menjehere venitet kur kujtohem per te tashmen. Keshtu me ndodh gjithnje. Cdohere duhet t’i perseris vetes: “ Jam ketu ku jam dhe asgje s’mund ta ndryshoje kete.”
Nuk di cilin prej tyre te perkrah. Rete apo Kohen. Kohen e urrej. M’i mori gjithe ato te qeshura e momentet e gezuara. Por…kohen e dua. Cdo here ndodh dicka e keqe, koha kalon dhe e largon ate. Ndoshta kam pak si shume ndjenja e mendime per dicka qe s’ekziston… Koha…
Te qendruarit ketu siper, rreth 20 metra mbi token e qendrueshme, me turbullon dhe kthjellon njeherazi. Kudo kthej koken, menjehere vijne kujtime nga me te ndryshme…
Kam mese nje ore ketu siper. Kush do ta mendonte se per kaq kohe mund te rizgjoheshin kaq shume kujtime?! Ne kete lagje te vogel kam kaluar aq shume caste te medha. Dhe te mendosh se vetem rreth cerekun e jetes e kam jetuar ketu. Pjesa tjeter andej…
Ne fakt, edhe pse dua jashtezakonisht shume te kthehem ne vendlindjen time (USA…), e ndjej se do te me marre edhe me shume malli per kete lagje te vocerr, te strukur ne nje ane te universit te pafundem (po aq te pafundem sa kujtimet e mia)…




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=224


Vepra te ngjashme
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
vella i vogel
Lloji: Hartim
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATES...
jeta
Lloji: Analize letrare
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
Tik-Tak Koha
Lloji: Ese pershkruese
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajz...

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
Filozofia
Lloji: Hartim
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... N...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...


Komentet e fundit!

Emri: ANA
Email: ANAPRENDA@YAHOO.COM
Komenti: E BUKUR POR PSE NUK PERSHKRUAN MEDJAN E SHKRUARE SE PERSHKRUANE SHUME MIRE DHE KOMPLIMETE PER KETE//
  Pergjigju

Emri: ada
Email: ada.ada@yahoo.com
Komenti: shume e bukur
  Pergjigju

Emri: njj
Email: esjonaesi96@hotmail.com
Komenti: mjuny
  Pergjigju

Emri: erwer
Email: hysni64@hotmail.it
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ERDI GORENCA
Email: erdigorenca@live.com
Komenti: bravo
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @frenci, gjthsh :)))
  Pergjigju

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: Shume e bukur dhe prekese. Me pelqen menyra si shkruani. Urimet me te mira nga ana ime per ju!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.