Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3539
Data e postimit: 2015-01-08 16:45:05
Shikime: 26965
Raporto

Likes: 37 Dislikes: 9

Titulli: Shkrim autobiografik

Lloji: Pershkrim
Tema: shkrin autobiografik
Autori: VepraIme
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: beni.shahaj@windowslive.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale.
Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pasi kryeva klasen e pare zhvendosem ne Greqi per te kaluar nje kohe te mire te femijerise time,plote 7 vite.Zakonisht eksperiencat e reja jane te veshtira por ne nje moshe te tille askush nuk te pyet.Pershtatja me mjedisin grek ishte vertet e veshtir,por jo dicka e pa mundur.jeta ime profesionale ende nuk ka nisur,por le te themi se kurset jane dicka e tille.Pikerisht ne vitin 2011u futa ne kursin e pare te baletit per te realizuar deshiren time.Zakonisht deshirat nuk sjellin fitime,por fitimi im me i madhe ishin udhetimet.Ehte ne te vertet nje njdesi e vecantteksa rikujton nje pjese te jetes ku realizimi deshirave vjen edhe nje pjese tjeter e deshiruar e udhezimeve.E se bashku me te dhe forcimi i miqesis.Arrimi nuk ka qene aspak i thjesht.Sic thash nje qytet i ri.gjuhr e re,mire te rrinje.Pervec familjes qe ishte po e n njejta,tingellon pak qesharake,sepse familja nuk ndryshon,poe edhe ky eshte nje detaj i rendesishem per te krahasuar nje kontrast mjaft real te jetes time.
Pervec se kame marre edhe kam dhene.Keshtu ne vitin 2012 vlen per ta permendur konkursi artistik i shkolles ku se bashku me grupin time te klases formunuam gazeten e shkolles, mjaft kreative duke e bere ate shkolle me te lavderuar nder shkollat e tjerate vendit.Viti 2013 mbyllet me nje kamping verot ne nje nder bregt\detet me te bukura te kretes.
Eksperienca mbush hapesirat e jetes,por sa keq qe viti 2014duhet te me kthente perseri7vite me pare,por ne te kundert.Nje kthim dhe ndoshta perfundimtar nga Greqia perseri ne vendlindje per te arritur ketu ku jam.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraIme - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=3539


Vepra te ngjashme
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Klasa ime
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; n...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e pref...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...


Komentet e fundit!

Emri: enes
Email: familjagjidia@hotmail.com
Komenti: o te ha nga vlora
  Pergjigju

Emri: 6060606060
Email: 06060@mail.com
Komenti: nope
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: hihihi
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: llkjhgf
Email: fffff@mail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: 11111111
Email: 1111111@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: 111111
Email: sesgbrhtr@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: orgest
Email: orgestcenaj@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xxx
Email: xxx1@mail.com
Komenti: ndoshta te duket e bkr por nk eshte nk quhet veshtiresi emigrimi ne Greqi pas asaj jete gjths nk ishte keq...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.