Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6445
Data e postimit: 2018-07-26 15:21:24
Shikime: 4768
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: E bukura

Lloji: Pershkrim
Tema: Bukuria
Autori: kasandra
Shkolla: liri kazazi
Klasa: 8a
Qyteti: lushnje
E-mail: nezhakasandra@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Bukuria...
Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ?
C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një bukuri që e shohim me sytë tanë, apo për një të bukur që nuk e shohim por përbrenda ekziston.
Gjëja e parë që shpesh ne shohim tek të tjerët janë sytë, buzët, fytyra... ndoshta edhe të gjitha vizat tjera për të gjykuar pamjen e tyre. Dhe kur na pëlqejnë ato themi se janë të bukur...
Por kaq lehtë të jetë e mundur të shtjellohet kjo teori ? A thua shqisat tjera perveq të parit të mos marrin pjesë në të? Po të mos e kem gabim, do ta shtjelloja për më gjatë, për të treguar që e bukura është diqka më tepër se një pamje që ne e shohim nga jashtë...
Njerizit jan te bukur dhe nga jashte,por edhe nga brenda.Brendesia eshte ajo qe e ben nje njeri te krijoje indetitetin e tij dhe per me teper eshte ajo qe na tregon aje jemi njerez pozitiv apo negativ.
Të respektosh për tu respekuar dhe të duash për tu dashur, pra ta lësh sharmin tënd të brendshëm të shihet nga të tjerët.
Kjo do të quhej e bukur...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     kasandra - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=6445


Vepra te ngjashme
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
Ëndërrat e mia
Lloji: Ese argumentuese
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poo...
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
E bukura dhe e shem...
Lloji: Ese filozofike
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka...
Kultura
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkollua...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Ndryshe nga të tje...
Lloji: Ese krahasuese
Ndryshe nga të tjerët Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon ng...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ng...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.