Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6674
Data e postimit: 2019-01-21 16:24:57
Shikime: 6179
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: ''Udhëtimi i ëndrrës''

Lloji: Pershkrim
Tema: ''Imagjinata''
Autori: Endrina Hajdini
Shkolla: Abdullah Tahiri
Klasa: IX
Qyteti: Gjilan
E-mail: linda-endrina@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi .! Ne të gjithë po shikonim si të habitur ndonëse diqka e tillë nuk kishte ndodhur më parë , ndërsa mua në atë moment një ndjenjë më kaploi zemrën , u shtanga , ishte e vështirë ta besoja . E imagjinon dot ku do të shkonim ? Në Turqi ?! Në vendin e ëndrrave të mia . Vendi i një ëndrre ku realizimi ndonëse për mua ishte jo i mundur .. E di shumë mirë se mosrealizimi i një ëndrre nuk do të thotë humbje por një përjetim përtej pamjeve që shohim çdo ditë , reflektim i të tjerëve tek vetja , horizonte të reja ... Por si adoleshente nuk jemi mësuar me gjëra të mëdha.Nejse Erdhi dita që ne të shkonim në Turqi , shkuam me autobus . Me mua ishte shoqja ime e ngushtë Linda ; me një fjalë bashkëëndërrimtarja ime hahah.Them ashtu sepse të dyja e duam kulturën turke . Kur arritëm në aeroport në Ankara isha dalldisur ngajo pamje aq e bukur , vërtetë e papërshkruashme. Mbërritëm rreth orës 3 pasdite . Filluam të shëtisim së bashku por unë ndjeja kinse isha vetë dhe po e përjetoja një çast brillant . Në fillim shëtitëm në aeroport , pimë dhe hëngrëm , pastaj shkuam tek përmendorja monumentale e vitit 1953 ''Mauzole'' ku ndodhej varri i Ataturkut . Të nesërmen shkuam tek xhamia e Koxhatepes e ndërtuar në vitin 1967 . Pastaj.. kështu shëtisnim ditën , natën , por fatkeqësisht vetëm në Ankara ngase nuk kishim shumë kohë . Ishte i mahnitshëm një udhëtim ideal . Vështrova gjithqka me kujdes , me lumturi ,, sikur një alien nga qielli , sikur nesër do të vdisja dhe ky ishte ajri i fundit që më bën mirë . Sapo po bëheshim gati për tu kshyer dëgjova një zë : ''Zgjohu , koha për në shkollë '' . Cfarë??!!Ohh jo .! -i thashë vetes . Një ëndërr . Për një moment shkëlqimi në sytë e mi humbi diku , por nuk e kuptoj se si e mbaja mend ngjarjen ....!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Endrina Hajdini - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=6674


Vepra te ngjashme

Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
Ora e matematikes
Lloji: Ese shpjeguese
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha m...
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
QËLLIMI I JETËS
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës he...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
museesi im i pare
Lloji: Ese pershkruese
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në ...
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
Nuk e di përse
Lloji: Hartim
I lost my dream for...
Lloji: Ese shpjeguese
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra t...
Flete ditari
Lloji: Pershkrim
...
me padurim e prisja...
Lloji: Analize letrare
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.