Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7456
Data e postimit: 2020-11-10 12:09:20
Shikime: 3652
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 0

Titulli: XXXXX

Lloji: Pershkrim
Tema: XXXidk
Autori: Siri
Shkolla: xxxx
Klasa: xxxx
Qyteti: xxxxx
E-mail: siri2@yoohu.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim Benin.U kenaqa shume me te madje mami me bleu edhe nje pesh.Pasi u kthyem ne shtepi isha shume i lumtur qe tashme kisha nje kafshe shtepiake por cte shoh peshku sishte aty.Ai kishte shkuar tek nje akuarium tjeter duke kercyer nga njeri te tjetri.Isha i mahnitur por cte mendoj e cte mendoju habita e kujtova se peshku ishte magjik por kujtova se keto gjera sndodhin ne jeten reale e sa bukur ishte.Beni kishte ardhur te me therriste te dilnim ne shetitore.Po keshtu bera e me pas peshku mbeti vetemse mami dhe babi kishin shkuar ne pune. Ndenja dy ore perjashte e cte shoh peshkut qe kisha harruar ta ushqeja tashme jeta e tij sish me.Po tani cdo i them mamit e babit peshku ishte 20 $.O bobo cme gjeti.Cdo bej tani ?!U mendova e u mendova e me e drejta ishte qe ti thosha te verteten.Pasi erdhen ia tregova por ata sme bene as moral e as keshille e as me shane.Thane se kisha bere gjene e duhur qe i tregova.E une u cudita si gjithmone.Prinderit dine te dallojne gjene e duhur gjithmone.Degjojini gjithmone ata.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Siri - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?lloji=Pershkrim&id=7456


Vepra te ngjashme
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
sirena
Lloji: Analize letrare
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur pap...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Ëndrra e keqe
Lloji: Rrefenja
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë...
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
PUSHIMET E MIA VERO...
Lloji: Pershkrim
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,A...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
me shpetoi jeten
Lloji: Tregime dashurie
E Thjesht...Por per moshen time, me rreqethet trupi kur e kujtoj...^_^ Ateher isha budallaqe Ta...
Gjeja e shumepritur
Lloji: Tekst shpjegues
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te n...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...


Komentet e fundit!

Emri: aida
Email: aida23@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fjklk,
Email: dhawyjsh@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: jU LUTEM PERDORNI EMAIL TE VERTETE SI EDHE EMRIN TUAJ!

Emri: fjklk,
Email: kopyimage@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fjklk,
Email: kopyimage@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kokkaa
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: kot :
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: cdo njeri ka komentin e tij.E vleresoj dhe tendin!

Emri: koka
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: Bravo more shkrimtar i vogel.ke thene gjene e vertete ne fund.
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: Flm

Emri: lloshi
Email: loshi2@yoohu.com
Komenti: bravo loshi
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: Nuk jam loshi me vjen keq!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.